تصویر
برنامه ریزی برای آغاز اجرای طرح ملی “دادرس” در شهرستان نظرآباد
27 آبان 1402 - 11:32
2
رییس هلال احمر شهرستان نظرآباد از برگزاری جلسه هماهنگی با مربیان شهرستان نظرآباد در راستای اجرای دوازدهمین دوره طرح ملی "دادرس" خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

رییس هلال احمر شهرستان از برگزاری جلسه هماهنگی با مربیان شهرستان نظرآباد در راستای اجرای دوازدهمین دوره طرح ملی "دادرس" خبر داد.

رضا شادان در خصوص این جلسه گفت: بمنظور اجرای آموزش های هماهنگ و برنامه ریزی شده طرح ملی "دادرس" در مدارس شهرستان، با حضور مربیان این شهرستان جلسه ای جهت هماهنگی هر چه بهتر با مدارس و آموزش سهمیه اختصاصی شهرستان برگزار شد.
شادان افزود : بی شک یکی از طرح های ماندگار جمعیت هلال احمر در حوزه جوانان طرح ملی دادرس « دانش آموز آماده در روز های سخت » است که تا کنون یازده مرحله از آن طرح با مشارکت آموزش و پرورش شهرستان نظرآباد با موفقیت برگزار شده و اکنون شاهد اجرای دوازدهمین مرحله آن در سطح مدارس شهرستان هستیم.
وی تصریح کرد: با عنایت لزوم اهمیت موضوع حفظ آمادگی در برابر هر گونه حادثه احتمالی و افزایش احتمال نجات جان افراد بویژه دانش آموزان در هنگام وقوع زلزله، در طی این طرح ، دانش آموزان آموزش های مربوط به طرح "دادرس" شامل امداد و کمک های اولیه (احیای قلبی ریوی، آتل بندی و بانداژ، حمل مصدم و چادرزنی)، اطفائ حریق، پناهگیری و خروج اضطراری را به منظور کسب آمادگی بیشتر جهت مقابله با آسیب های ناشی از حوادث سوانح فرا خواهند گرفت.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.