تصویر
برنامه ریزی برای سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ از امروز شروع خواهد شد
30 بهمن 1401 - 15:38
1
جلسه شورای معاونان اداره کل آموزش و پرورش استان البرز ، با حضور مدیرکل و سایر اعضا برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

جلسه شورای معاونان اداره کل آموزش و پرورش استان البرز ، با حضور مدیرکل و سایر اعضا برگزار شد.

علی حجرگشت مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز در ابتدای جلسه با تشکر از حضور حماسی مردم و ان ولایت مدار استان در راهپیمایی ۲۲ بهمن و تبریک مبعث رسول اکرم ( ص )، از همه دست اندرکاران به ویژه معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل و مناطق آموزش و پرورش استان البرز و تشکر کردند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز با اشاره به در پیش بودن سال جدید گفت: از همین امروز باید برای سال تحصیلی جدید برنامه ریزی کرد و شورای برنامه ریزی برای سال تحصیلی ۱۴۰۲_۱۴۰۳ از هم اکنون در آموزش و پرورش استان تشکیل خواهد شد.
رئیس شورای معاونان اداره کل آموزش و پرورش استان البرزهمچنین با اشاره به این موضوع که استان البرز در صدور ابلاغ همکاران رتبه یک کشور بوده است گفت: برمبنای آمار کشوری، استان البرز در صدور ابلاغ و همچنین کمترین خطا رتبه یک کشور بوده است و بر همین اساس جزو استان هایی هستیم که آمادگی کامل برای پرداخت حق التدریس همکاران را داریم.
مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز برگزاری اجلاسیه نماز، روز امور تربیتی و هفته تربیت اسلامی، نیمه شعبان و برگزاری جشن های باشکوه تکلیف دانش آموزی را ازمناسبت های پیش روی آموزش و پرورش استان البرز در هفته های آینده عنوان کردند و افزودند: باید برای تمامی برنامه ها کار فاخر صورت گیرد و به دنبال برنامه های کیفی هستیم.
مسئله اسکان نوروزی فرهنگیان، وضعیت مراکز رفاهی و اردوگاهی و همچنین افتتاح ساختمان جدید درمانگاه فرهنگیان از دیگر موارد مورد اشاره مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز بود که در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.