تصویر
برنامه ریزی و هدف گزاری برای رسیدن به اهداف بایستی در همه دستگاهها نهادینه شود
20 شهریور 1402 - 9:39
شناسه : 647423
5
جلسه ستاد سند راهبردی شهرستان چهارباغ با حضور جعفری فرماندار،شاکر معاون فرماندار، چگینی مشاور فرماندار، میر فلاح بخشدار مرکزی ، روسای ادارات بنیادمسکن ، بهداشت و درمان، بهزیستی و محیط زیست شهرستان در محل فرمانداری شهرستان برگزار گردید.
ارسال توسط :
پ
پ

جلسه ستاد سند راهبردی شهرستان با حضور جعفری فرماندار،شاکر معاون فرماندار، چگینی مشاور فرماندار، میر فلاح بخشدار مرکزی ، روسای ادارات بنیادمسکن ، بهداشت و درمان، بهزیستی و محیط زیست شهرستان در محل فرمانداری شهرستان برگزار گردید.

در این نشست روسای ادارت بهزیستی،محیط زیست و بنیاد مسکن به ارائه گزارش برنامه ها و پروژه های انجام شده و در دست اقدام پرداختند و در ادامه، سند تدوینی نظام مسائل شهرستان در بخش های مربوطه بر اساس اطلاعات و دیتاهای تجمیع شده با نگاه و چشم انداز زمانی متفاوت(کوتاه،میان،بلند مدت) بررسی و واکاوی شد.
نماینده عالی دولت در شهرستان اظهار داشت: در سند راهبردی بایستی اولویت ها و مسائل کلیدی و اساسی مشخص شده باشد،که در این جلسه در بحث محیط زیست وضعیت میزان آلودگی هوا، آلودگی های صنعتی منطقه، بحران مربوط به تنش آب ، آلودگی مربوط به حمل زباله و شیرآبه پسماند، آخرین وضعیت وقوع ریزگرد درمنطقه، اخرین وضعیت کنترل و نظارت بر مدیریت پسماند، زباله و نخاله های ساختمانی ، و در بخش بهزیستی آخرین آمار از وضعیت مددجویان و مباحث موردنیاز آنها تا پیگیری ایجاد اورژانس در شهرستان و درحوزه بنیاد مسکن باتوجه به حساسیت این بخش در نواحی شهری و روستایی از بازآفرینی بافت فرسوده تا مقاوم سازی، ساخت و ساز غیرمجاز، مشکلات ثبتی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

فرماندار در ادامه افزود: اولویت های مهم همه ادارات شهرستان با برنامه ریزی براساس نظام مسائل و نقاط ضعف و قوت، تهدید و فرصت ها تنظیم شود و با جدیت تا حصول نتایج مثبت برای رضایت مندی شهروندان شهرستان پیگیری و عملیاتی گردد.
وی به نکاتی که باید رعایت شود اشاره کرد و گفت: بهتر است از روزمرگی پرهیز شده و با تلاش جهادی همه دستگاهها به تصمیمات تخصصی و بنیادی دست پیدا کنیم.
در این نشست روسای ادارات مجزا به سند راهبردی تدوینی شهرستان با بررسی تخصصی موضوعات اشاره نموده و اعلام کردند، به دنبال احصا و پیگیری مهم‌ترین مسائل قابل حل در شورای سند راهبردی هستیم.

     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.