تصویر
برنامه های ایام الله دهه فجر اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز
13 بهمن 1401 - 11:36
1
معاون امور اجتماعی و رفاه اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز در کفتگویی به تبیین برنامه‌های این اداره کل در ایام الله دهه مبارک فجر پرداخت.
ارسال توسط :
پ
پ

معاون امور و رفاه اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز در کفتگویی به تبیین برنامه‌های این اداره کل در ایام الله دهه مبارک فجر پرداخت.

معاون امور اجتماعی و رفاه اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر با اشاره به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: در جلسه ای که با حضور مدیرکل محترم و روسای محترم ادارات و شرکای اجتماعی اداره کل برگزار شد، مقرر شد، همزمان با اولین روز از ایام الله دهه فجر، کارگران با حضور در حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) با آرمانهای امام و رهبری و انقلاب اسلامی تجدید میثاق می کنند و در روز پنجشنبه هم آیین عطرافشانی مزار شهدای گلگون کفن کارگری در امامزاده محمد (ع) و غبارروبی مزار شهدای کارگری فخر ایران در شهرستان ساوجبلاغ توسط مجموعه بزرگ جامعه کار و تولید انجام می شود.

مرضیه فهمیده در ادامه گفت: روز جمعه هم کارگران و ورزشکاران کارگری در همایش بزرگ که توسط هیئت ورزشهای کارگری استان طراحی و پیش‌بینی شده است، شرکت خواهند کرد.
بازدید دانش‌آموزان و دانشجویان از واحد‌های تولیدی و صنعتی و پارک علم و فناوری استان جهت ترغیب و اشاعه فرهنگ کار و تولید در میان جوانان و نوحوانان در روز شنبه پانزدهم بهمن ماه انجام خواهد شد.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: همایش آموزش بهداشتی ایستگاه‌های بهگر، خانه های بهداشت و کانون یاریگران جامعه کار و تولید در روز دوشنبه هفدهم بهمن ماه برگزار می شود و از نخبگان و گروه های کارگری کارفرمایی سلامت محور در کارخانجات نیز تجلیل به عمل خواهد آمد.
مرضیه فهمیده گفت: در برنامه دیگری که در نوزدهم بهمن ماه با حضور مدیر کل محترم تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز و مسئولین شرکای اجتماعی اداره کل در خطوط تولید کارخانجات و واحدهای تولیدی انجام می شود، ضمن اهدای گل به کارگران عزیز و تلاشگر، با مدیران مجموعه های تولیدی نیز دیدار و گفت‌وگو خواهد شد.
برگزاری مسابقات فوتسال والیبال و مچ اندازی کارگران و مسابقات دارت و شطرنج در روز پنجشنبه بیستم بهمن ماه در سراسر واحدهای تولیدی انجام می شود.
مرضیه فهمیده گفت: همکاران من در اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز و جامعه بزرگ شرکای اجتماعی ما اعم از کاریابی ها، مراکز مشاوره و هدایت شغلی، کانون های بازنشستگان شهرستان های استان و شوراهای اسلامی کار در سراسر استان با حضور در نماز عبادی سیاسی جمعه و برپایی میز خدمت، خدمات مرتبط خود را به کارگران عزیز و جامعه کار و تولید انجام خواهند داد و در کنار مردم غیور و ولایتمدار و انقلابی استان البرز در یوم الله ۲۲ بهمن تا حضور در راهپیمایی دشمن شکن و وحدت آفرین و برگزاری غرفه‌های معرفی دستاوردهای اداره کل در مسیر راهپیمایی ایام الله دهه فجر را گرامی خواهند داشت.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.