تصویر
برنامه های هفته معلم استان البرز با نگاه تکریمی انجام می شود
16 فروردین 1402 - 14:43
2
سرپرست معاونت پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش البرزگفت: برنامه های بزرگداشت هفته معلم استان البرزبا نگاه تکریمی انجام می شود.
ارسال توسط :
پ
پ

سرپرست معاونت پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش البرزگفت: برنامه های بزرگداشت هفته معلم استان البرزبا نگاه تکریمی انجام می شود.

سید مسلم رئیسی "در جلسه با اعضای ستاد دبیرخانه بزرگداشت هفته معلم دراستان البرزاظهار کرد: به مناسبت هفته معلم برای همه معلمان البرز دو نامه از سوی استاندار و مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز امضاء و در سامانه بارگذاری می شود.
وی بیان کرد: ۲۶ هزار شاغل در استان البرز داریم که می توانند با رمز و پس فوردی که فناوری استان اعلام می کند از این تقدیرنامه ها برای ارزشیابی سالانه و یا رتبه بندی استفاده کنند.
وی با اشاره به اینکه ستادهای بزرگداشت هفته معلم البرز برای پاسداشت مقام معلمان در استان به نحو احسن برنامه ریزی کنند، خاطرنشان کرد: برای برگزاری هرچه با شکوه تربرنامه های هفته معلم باید از ظرفیت شوراهای اسلامی و خیرین گرانقدر بهره گرفت.
رئیسی تصریح کرد: موضوع مهم هفته معلم در شورای آموزش و پرورش نواحی و مناطق البرزمطرح گردد تا با همراهی مدیران دستگاه های عضو شرایط مناسب برای پاسداشت مقام شامخ معلم دراستان هموارتر گردد.
وی یادآورشد: شورای آموزش و پرورش استان البرز نیزاوایل هفته آینده برگزار می شود تا در مورد برنامه بزرگداشت مقام معلم به صورت استانی و تجلیل از معلمان نمونه تصمیم گیری شود.
وی ادامه داد: مراسم متمرکز استانی بزرگداشت هفته معلم البرز نیز با حضورنماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه و نمایندگان استان البرز در مجلس شورای اسلامی برگزار می شود.
سرپرست معاونت پژوهش ، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان البرزبا بیان اینکه روند انتخاب معلم نمونه با دقت و نظارت کامل در حوزه آموزش و پرورش البرز انجام شود، عنوان کرد: معلمی که انتخاب می شود باید برای دیگر معلمان الگو باشد.
رئیسی افزود: امسال حضور معلمان زن در خود اظهاری و بارگذاری مستندات شیوه نامه معلم نمونه در استان بیشتر است.
در این جلسه گزارشی از روند انجام انتخاب معلم نمونه در نواحی و مناطق آموزش و پرورش استان البرز به صورت آماری و تحلیلی ارائه شد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.