تصویر
برندهای داخلی خودمان باید در افتتاحیه مجتمع های تجاری بزرگ تبلیغ شود
10 تیر 1402 - 13:16
3
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری کرج با انتقاد از تبلیغات گسترده برندهای خارجی در افتتاحیه مجتمع های بزرگ تجاری در سطح شهر گفت: تبلیغ و معرفی برندهای داخلی خودمان را باید در دستور کار قرار دهیم تا دست دلالان و قاچاقچیان از ورود و عرضه اجناس قاچاق خارجی کوتاه شود.
ارسال توسط :
پ
پ


معاون سیاسی، امنیتی و فرمانداری با انتقاد از تبلیغات گسترده برندهای خارجی در افتتاحیه مجتمع های بزرگ تجاری در سطح شهر گفت: تبلیغ و معرفی برندهای داخلی خودمان را باید در دستور کار قرار دهیم تا دست دلالان و قاچاقچیان از ورود و عرضه اجناس قاچاق خارجی کوتاه شود.

دکترمهدی آقا براری در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان که با حضور یاسرنژادفلاح دبیرکمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان البرز و جمعی از مسئولان در فرمانداری کرج برگزار شد، ضمن گرامیداشت این هفته اظهار داشت: تعیین مشوق های حمایتی برای تولیدکنندگان داخلی و حذف تعرفه ها و ایجاد فضای رقابتی در تولید جلوی قاچاق کالا را خواهد گرفت.
وی افزود: تجربه سال گذشته نمایشگاه های عفاف و حجاب در کرج نیز نشان داده است که نمایشگاه های شهرستانی فرصت مناسبی برای حمایت از تولیدکنندگان داخلی است و بعنوان اولین مشوق برای فعالان داخلی بشمار می رود که مردم از نقاط مختلف برای خرید حضور پیدا می کنند.
معاون با اشاره به گشت های مستمر اداره بارزسان فرمانداری کرج گفت: اداره بازرسی فرمانداری کرج با تشکیل ۹ کارگروه در حوزه های مختلف با کارشناس خبره بازدیدهای میدانی را از مراکز مختلف خدماتی تشکیل داده است که گام موثری در جهت کاهش سوء استفاده های احتمالی در این زمینه بوده است.
دکترآقابراری با انتقاد از تبلیغات گسترده برندهای خارجی در افتتاحیه فروشگاه بزرگ تصریح کرد: بجای تبلیغ کالاهای خارجی برای تبلیغ برندهای داخلی باید تلاش کرد و با آگاهی بخشی به مردم زمینه خرید تولیدات داخلی را فراهم کرد تا قاچاق کالا و ارز کاهش یابد.
در این جلسه نمایندگان دستگاه ها و دبیرکمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان گزارشی از اقدامات صورت گرفته در این زمینه ارائه دادند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.