تصویر
برندگان مسابقه کتابخوانی حریم ریحانه معرفی شدند
22 مرداد 1402 - 10:48
3
با اعلام گلشن شیرمحمدی رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان ساوجبلاغ ، برندگان مسابقه کتابخوانی عفاف و حجاب «حریم ریحانه» از سراسر کشور معرفی شدند.
ارسال توسط :
پ
پ

با اعلام گلشن شیرمحمدی رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان ساوجبلاغ ، برندگان مسابقه کتابخوانی عفاف و حجاب «حریم ریحانه» از سراسر کشور معرفی شدند.

گلشن شیرمحمدی رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان ساوجبلاغ ، برندگان مسابقه کتابخوانی عفاف و حجاب «حریم ریحانه» از سراسر کشور معرفی شدند.

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان ساوجبلاغ با بیان اینکه این مسابقه با استقبال خوبی مواجه شد گفت: در راستای ترویج عفاف و حجاب مسابقه کتابخوانی همزمان با هفته عفاف و حجاب در شهرستان ساوجبلاغ برگزار شد و با فراخوان این مسابقه ۴۰۰ نفر از سراسر کشور بصورت اینترنتی جواب سوالات چهارگزینه ای را ارسال کردند و در نهایت با قید قرعه ۶ نفر از افرادی که پاسخ درست را ارسال کردند معرفی شدند.
گفتنی است ستاره اکبری از استان فارس، لیلا زارع از استان یزد، ملیکا دلبر ازاستان بوشهر،قاسم ثانوی از استان مازندران، ولی پالیزبان از استان ایلام،جواد شاهرودی از استان گلستان برندگان مسابقه کتابخوانی «حریم ریحانه» هستند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.