تصویر
برپایی ایستگاه سلامت و مراسم گرامیداشت #هفته_سالمند در شهر #گلسار :
10 مهر 1402 - 11:12
2
همزمان با هفته بزرگداشت سالمندان با همکاری شهرداری گلسار ، مرکز خدمات جامع سلامت شبانه روزی شهدای گلسار و اداره بهزیستی شهرستان ساوجبلاغ در راستای بررسی سلامتی روحی و جسمی سالمندان ایستگاه سلامت در شهر گلسار برپا شد.
ارسال توسط :
پ
پ

همزمان با هفته بزرگداشت سالمندان با همکاری شهرداری ، مرکز خدمات جامع سلامت شبانه روزی شهدای گلسار و اداره بهزیستی شهرستان ساوجبلاغ در راستای بررسی سلامتی روحی و جسمی سالمندان ایستگاه سلامت در شهر گلسار برپا شد.

در این ایستگاه که مهندس گودرزی ، دکتر ثانی ریاست اداره بهزیستی شهرستان ساوجبلاغ و مسیولین شبکه بهداشت شهرستان و مرکز خدمات جامع سلامت گلسار نیز حضور یافتند مسئولین بهداشت با انجام ویزیت رایگان ، انجام تست قند خون، کنترل فشارخون، توزیع داروهای مکمل، ارائه آموزش ها و مشاوره در خصوص مراقبتهای دوره سالمندی ، مشاوره روانشناسی ، آموزش تغذیه و طب سالمندی جهت مراجعه کنندگان سالمند به ارایه خدمات پرداختند .
دکتر ثانی ریاست اداره بهزیستی شهرستان ساوجبلاغ نیز ضمن و تشکر از شهرداری گلسار به عنوان اولین شهرداری در سطح شهرستان که اقدام به برگزاری مراسم بزرگداشت هفته سالمند نمود در سخنانی بیان داشت : شعار ملی روز جهانی سالمندان سال ۱۴۰۲: “تحقق وعده های اعلان جهانی حقوق سالمندان ” است و در خصوص تشریح وضعیت سالمندی و جمعیت سالمندان مطالبی را بیان و خواستار همکاری مدیران دستگاه های اجرایی در راستای بزرگداشت هفته سالمند در شهرستان شد.
مهندس گودرزی شهردار گلسار نیز ضمن تقدیر از همکاری مرکز خدمات جامع سلامت گلسار و اداره بهزیستی شهرستان در راستای بزرگداشت هفته سالمند در شهر گلسار با حضور در میان سالمندان به شنیدن مطالبات این عزیزان پرداخت و در راستای رفع مطالبات این گروه سنی دستورات لازم را صادر نمود .
شایان ذکر است شهر گلسار در حدود ۷۰۰ سالمند دارد که در این برنامه به تعداد کثیری از سالمندان شهر گلسار خدمات ارائه گردید

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.