تصویر
برپایی جشن حماسه ملی سوم خرداد در مدارس شاهد البرز
03 خرداد 1402 - 14:36
1
رئیس اداره امور شاهد و ایثارگران آموزش و پرورش البرز گفت: جشن حماسه ملی سوم خرداد با شعار" همدلی و همبستگی ملی " در مدارس شاهد این استان برپا شد.
ارسال توسط :
پ
پ


رئیس اداره امور شاهد و ایثارگران آموزش و پرورش البرز گفت: جشن حماسه ملی سوم خرداد با شعار" همدلی و همبستگی ملی " در مدارس شاهد این استان برپا شد.

" محمد رضا سعیدی مقدم " از سوم خرداد به عنوان حماسه‌ای ماندگار در تاریخ و نقطه عطفی در دوران دفاع مقدس یاد کرد و افزود: در این حماسه، انسجام و شجاعت ملت ایران و جانفشانی رزمندگان اسلام و جوانان این مرزو بوم را در پای آرمان ها به منصه ظهور رساند.
وی خاطرنشان کرد: بی شک عملیات غرورآفرین بیت‌المقدس در سوم خرداد ۱۳۶۱ تمام معادلات دشمن و هیمنه استکبار را در هم شکست.
وی بیان کرد: حماسه سوم خرداد، تجلی گاه عزت، استواری و شرف ایرانیان و قرارگاه عاشقی و از جان گذشتگی ملت بزرگ ایران اسلامی است.
سعیدی مقدم یادآورشد: فتح و حماسه بزرگ خرمشهر دردوران جنگ تحمیلی نمونه ای از تحقق شعار " ما می توانیم" است که این مهم درقالب جشن و تولید محتوای حماسی برای دانش آموزان درفضای عمومی و مجازی مدارس شاهد به نمایش درمی آید.
وی ادامه داد: درقالب این جشن و خاطره گویی ها بار دیگر ایمان راسخ جوانان غیورملت ایران اسلامی که توانست خرمشهر را پس از ۱۹ ماه اسارت آزاد کند و پیروزی بزرگی را خلق کند برای دانش آموزان به تصویر کشیده می شود.
وی ادامه داد: در مدارس شاهد استان البرز محتواهای تربیتی و حماسی ویژه سالروز آزاد سازی خرمشهر همراه با پیام تاریخی حضرت امام خمینی (ره) تولید و در بسترشبکه شاد انتشار یافت و ایستگاه صلواتی با پخش شیرینی، شربت و شکلات برپا شد.
رئیس اداره امور شاهد و ایثارگران آموزش و پرورش البرزتاکید کرد: امروز در مدارس شاهد استان البرز بار دیگر درس شیرین مقاومت به زبان قلم و هنر برای دانش آموزان به تصویر درآمد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.