تصویر
برپایی میز خدمت در مصلی نماز جمعه شهرجدید مهستان
30 مهر 1401 - 10:32
4
میز خدمت در نماز جمعه با حضور نماینده مردم شهرستان های ساوجبلاغ،نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی،شهردار و اعضای شورای اسلامی و مسئولان شهری با هدف بررسی مشکلات و پاسخگویی مسئولان به نیازهای مردم، سرعت بخشی و ارتقا کمی و کیفی سطح خدمات برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

میز خدمت در نماز جمعه با حضور نماینده مردم شهرستان های ساوجبلاغ،، طالقان و در مجلس شورای اسلامی،شهردار و اعضای شورای اسلامی و مسئولان شهری با هدف بررسی مشکلات و پاسخگویی مسئولان به نیازهای مردم، سرعت بخشی و ارتقا کمی و کیفی سطح خدمات برگزار شد.

در این دیدار شهردار و اعضای شورای اسلامی پاسخگوی سوالات و شنونده انتقادات و پیشنهادات شهروندان بودند و ضمن بررسی و ارائه توضیحات لازم، دستورات لازم را در چهارچوب قوانین شهرداری در جهت رسیدگی به مشکلات شهروندان صادر نمودند.
شایان ذکر است که ارتباط نزدیک مسئولین با مردم ، تحقق یافتن مطالبات مردمی و ارائه خدمات مطلوب در حوزه های مختلف خدمت رسانی از اهداف برپایی این چنین برنامه هایی می باشد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.