تصویر
برپایی ۳۰۰ تریبون دانش‌آموزی در البرز برنامه‌ریزی شد
30 آذر 1401 - 11:18
1
معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش البرز گفت: به منظور توانمندسازی دانش‌آموزان برپایی ۳۰۰ تریبون دانش آموزی در استان برنامه ریزی شده است.
ارسال توسط :
پ
پ

معاون پرورشی و اداره‌کل آموزش و پرورش البرز گفت: به منظور توانمندسازی دانش‌آموزان برپایی ۳۰۰ تریبون دانش آموزی در استان برنامه ریزی شده است.

سردار فتح الهی در نشست هم اندیشی معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش و نماینده مجلس با دانش آموزان که در سالن میلاد برگزار شد، افزود: به منظور توانمندسازی دانش‌آموزان برپایی ۳۰۰ تریبون دانش آموزی در مدارس استان برای سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ برنامه ریزی شده است.
وی خاطرنشان کرد: تا کنون ۶۰ تریبون دانش آموزی در مدارس استان البرز برگزار شده است.
وی با اشاره به اینکه نقدها در جامعه باید همراه با مقدمه آن باشد، خاطرنشان کرد: اگر می‌خواهیم انقلاب اسلامی را نقد کنیم باید بدانیم این انقلاب ابتدا از کجا شروع شده، موانع سر راه آنچه بوده و اکنون به کجا رسیده تا نقد درستی صورت گیرد و تا نقد کاریکاتوری نباشد.
فتح الهی یادآور شد: حوزه معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان ۳۵۰ پاسخگویی به شبهات و حوادث اخیر را برای دانش آموزان البرز داشته است.
وی بیان داشت: تولید یک هزار و ۲۰۰ استوری و یک هزار متن و ۲۰ جزوه تربیتی از دیگر تولیدات این حوزه در راستای امور تربیتی برای دانش آموزان تولید شده است.
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان البرز ادامه داد: در آبان ماه ۶۰ هزار مجوز اردویی برای دانش آموزان در بخش‌های مختلف صادر شده است.

منبع مهر برچسب ها: معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش البرز گفت: به منظور توانمندسازی دانش‌آموزان برپایی ۳۰۰ تریبون دانش آموزی در استان برنامه ریزی شده است.
معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش البرز گفت: به منظور توانمندسازی دانش‌آموزان برپایی ۳۰۰

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.