تصویر
برکات انقلاب اسلامی جهان را شگفت زده کرده است
16 بهمن 1401 - 17:05
3
امام جمعه شهرستان ساوجبلاغ گفت: برکات انقلاب معنوی و مادی انقلاب اسلامی جهان را شگفت کرده است و این همه دشمنی، ایجاد تحریم ، اغتشاش و سایر توطئه ها به دلیل همین دستاوردهای بزرگ است.
ارسال توسط :
پ
پ

امام جمعه شهرستان ساوجبلاغ گفت: برکات انقلاب معنوی و مادی انقلاب اسلامی جهان را شگفت کرده است و این همه دشمنی، ایجاد تحریم ، اغتشاش و سایر توطئه ها به دلیل همین دستاوردهای بزرگ است.

حجت الاسلام " روح الله مختاری " روز یکشنبه در سلسله نشست های جهاد تبیین به مناسبت ایام الله دهه فجر و چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که درنمازخانه اداره کل آموزش و پرورش استان البرز برگزار شد، افزود: ۴۳ سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی ایران می گذرد و اکنون قدرت انقلاب اسلامی به یک قدرت تاثیر گذار تبدیل شده است.
وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران اسلامی اکنون به جهان صادر شده است و این لطفی الهی بواسطه داشتن نعمت ولایت فقیه است.
وی یادآورشد: انقلاب اسلامی در بین مسلمانان گسترش یافته و به جبهه مقاومت تبدیل شده است.
مختاری تصریح کرد: سراسر دنیا را منطق انقلاب اسلامی گرفته است و شیعه و اسلام از مهجوریت درآمده است.
وی با بیان اینکه اگر امروز دشمنان به مقدسات ما توهین می کنند به علت ترس و بغضشان است، اضافه کرد: انقلاب اسلامی با پشتوانه مردم وایستادن در پای آرمانشان به مرحله مقاومت رسید به گونه ای که به الگویی برای آزادیخواهان جهان تبدیل شده است.
وی عالم گیر شدن انقلاب و اسلام را حاصل مقاومت و بصیرت ملت ایران دانست و عنوان کرد: پرچم شیعه امروز در جان بلند است.
امام جمعه شهرستان ساوجبلاغ اظهارکرد: نعمت ولایت فقیه آرزوی دیرینه مردم در کشورهایی است که مورد ظلم و ستم قرار می گیرند و به دنبال پشرفت هستند.
وی برکات معنوی و مادی انقلاب اسلامی در ایران را بی شمار ذکر کرد و یادآورشد: باید پیشرفت های کشور در عرصه های مختلف از جمله علمی و صنایع را برای نوجوانان و جوانان بازگو کنیم تا با شناخت کامل و آگاهی تخریب دشمنان را تجزیه و تحلیل کنند.
مختاری بیان کرد: بیان دستاوردهایی چون پالایشگاه ستاره خلیج فارس موجب احساس غرور در نوجوان و جوان ایرانی می شود و با آگاهی از برکات انقلاب احساس غرور می کند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.