تصویر
برگزاری آئین افتتاحیه طرح جامع و یکپارچه قرآنی بهترین کلام
12 مهر 1402 - 10:25
3
طرح قرآنی بهترین کلام، با حضور سردار علیرضاحیدرنیا فرمانده سپاه استان البرز و آحاد مردم و اقشار قرآنی در مسجد امام رضا علیه‌السلام رجایی‌شهر افتتاح شد.
ارسال توسط :
پ
پ

طرح قرآنی بهترین کلام، با حضور سردار علیرضاحیدرنیا فرمانده سپاه استان البرز و آحاد مردم و اقشار قرآنی در مسجد امام رضا علیه‌السلام رجایی‌شهر افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری بسیج از البرز، طرح قرآنی بهترین کلام روز دوشنبه دهم مهرماه مصادف با شب هفدهم ربیع‌الاول، همزمان با نماز مغرب و عشاء، با حضور سردار علیرضا حیدرنیا فرمانده سپاه استان البرز و آحاد مردم و اقشار قرآنی در مسجد امام رضا علیه‌السلام رجایی‌شهر افتتاح شد.
گفتنی است، طرح بهترین کلام در سه محور ایجاد انس هر چه بیشتر مردم عزیز با قرآن و قرائت هفتگی قاریان قرآن در سطح مساجد و پایگاه‌های مقاومت با هدف ایجاد انس با قرآن کریم که از مطالبات جدی مقام معظم رهبری است، اجرا می‌شود.
شایان ذکر است، صد واحد قرآنی بسیج در سطح پایگاه‌های مقاومت تا پایان سال ۱۴۰۲، تکمیل و به عنوان مراکز موثر قرآنی در سطح محلات استان خدمت‌رسانی خواهند کرد و مسابقات قرآنی در طی سال، بین مساجد و پایگاه‌های مقاومت بسیج با هدف ایجاد رقابت معنوی سالم برگزار خواهد شد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.