تصویر
برگزاری آئین تجلیل از خبرنگار البرز
27 مرداد 1401 - 9:04
شناسه : 309701
3
به مناسبت گرامیداشت هفته خبرنگار با حضور دکتر عبداللهی استاندار البرز، ولی پوری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری، قاسمپور معاون استاندار و فرماندار ویژه کرج، آئین‌ تجلیل از خبرنگاران استان در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

به مناسبت گرامیداشت هفته خبرنگار با حضور دکتر عبداللهی ولی پوری معاون سیاسی، امنیتی و استانداری، قاسمپور معاون استاندار و فرماندار ویژه ، آئین‌ تجلیل از خبرنگاران استان در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد.

محمدرضا جهانشاهلو در آئین تجلیل از خبرنگاران استان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ۱۰ تن از خبرنگاران آسمانی استان اظهار داشت: بیش از یک دهه از تشکیل استان البرز می گذرد و در این بین خبرنگاران و عکاسان پرافتخار استان در بدترین شرایط یار و‌ مددکار مسئولان استان بوده و هستند که تلاش آنان را قدر مینهیم.
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز همچنین ضمن قدردانی از همکاران خود، خانم ها؛ سونیا سهیلی، وجیهه ی پرگو، شمسی یوسفی، آرزو صومعه نشین و آقای محمد تقیانی خاطر نشان کرد: اقدامات اداره کل روابط عمومی استانداری در حوزه های مختلف؛ تهیه و‌ تولید و اطلاعات استانداری، ارتباط با وزارت کشور، سامانه انتشار و‌ دسترسی آزاد به اطلاعات و شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان، انعکاس و بازنشر اطلاعات در فضای مجازی در قالب های مختلف؛ اینفوگرافی، عکس نوشت، بولتن های تخصصی، نشریه الکترونیک و .
.
.
موجب شده عملکرد روابط عمومی استانداری در میان سایر استان های کشور متمایز شود.
وی با مثبت ارزیابی کردن تعامل با فعالان عرصه خبر و‌ اطلاع رسانی‌ یادآور شد: بواسطه این تعامل مطلوب، طرح خبرنگاران جهادی البرز در طرح چهارشنبه های جهادی استان که هر هفته در محلات کم برخوردار استان با حضور استاندار البرز برگزار می شود، کلید خورده است که پوستر آن از سوی نماینده عالی دولت در استان رونمایی می شود.

گفتنی است در این آئین با اهدای لوح‌سپاس و هدیه از خبرنگاران البرز تجلیل بعمل آمد.

     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.