تصویر
برگزاری آزمون مقطع درجه داری فرماندهی انتظامی استان البرز ویژه هفته انتظامی
13 مهر 1402 - 14:46
7
آزمون علمی تخصصی استخدامی فرماندهی انتظامی استان در مقطع درجه داری ویژه هفته انتظامی در روز پنجشنبه ١٣مهرماه ١۴٠٢ با حضور جانشین فرماندهی انتظامی استان البرز در دبیرستان دهخدا شهر کرج برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

آزمون علمی تخصصی استخدامی فرماندهی انتظامی استان در مقطع درجه داری ویژه هفته انتظامی در روز پنجشنبه ١٣مهرماه ١۴٠٢ با حضور جانشین فرماندهی انتظامی استان البرز در دبیرستان دهخدا شهر برگزار شد.

به مناسبت گرامیداشت هفته انتظامی، صبح امروز آزمون علمی تخصصی استخدامی فرماندهی انتظامی استان با حضور سرهنگ "محمد نادربیگی" جانشین فرماندهی انتظامی استان البرز در دبیرستان دهخدا برگزار شد.
در حاشیه این دیدار سرهنگ "نادر بیگی" با اشاره به نقش مهم گزینش در موفقیت اجرای ماموریت سازمان ها، اظهار داشت: به مناسبت هفته فراجا امتیازات ویژه ای برای متقاضیان استخدامی از نظر افزایش سن به ٣٠سال و کاهش قد به ١۶۵ سانتی متر در نظر گرفته شده است.
وی افزود: امسال نیز فرماندهی انتظامی استان البرز در نظر دارد به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود در مقطع درجه داری مرد از بین داوطلبان دارای مدرک تحصیلی دیپلم کلیه رشته ها ثبت نام به عمل آورد که یکی از مراحل آزمون استخدام آن در حال برگزاری است.
جانشین بیان داشت: با توجه به ماموریت های گوناگون فراجا، خدمت در سازمان مقدس انتظامی کشور نیازمند روحیه جهادی و بسیجی است که در گزینش ها مدنظر گرفته می شود.
سرهنگ نادربیگی در پایان ضمن آرزوی موفقیت و توفیق برای متقاضیان استخدام در فرماندهی انتظامی استان البرز، خاطرنشان کرد: خدمت در مجموعه انقلابی انتظامی را توفیق دانست.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.