تصویر
برگزاری اولین رویداد استارتاپی قرآنی در کرج
16 آبان 1401 - 10:50
2
رئیس مرکز علمی کاربردی مشکات ولایت کرج گفت: اولین رویداد استارتاپی قرآنی در خصوص طراحی نمادهای ایرانی اسلامی ویژه نخستین بوستان قرآنی شهر کرج توسط این مرکز در روز پنجشنبه ۱۹ آبانماه جاری برگزار می‌شود.
ارسال توسط :
پ
پ

رئیس مرکز علمی کاربردی مشکات ولایت گفت: اولین رویداد استارتاپی قرآنی در خصوص طراحی نمادهای ایرانی اسلامی ویژه نخستین بوستان قرآنی توسط این مرکز در روز پنجشنبه ۱۹ آبانماه جاری برگزار می‌شود.

راحله صالحی، رئیس مرکز علمی کاربردی مشکات ولایت کرج در نشست خبری با اصحاب رسانه البرز که سالن کنفرانس اداره کل تبلیغات اسلامی استان البرز برگزار شد، با اشاره به فعالیت‌های و پژوهشی این دانشگاه، افزود: این رویداد، اولین استارتاپ قرآنی برای طراحی نمادهای ایرانی اسلامی و طراحی ویژه نمادهای فضای سبز در اولین بوستان قرآنی کرج است که به سفارش سازمان فرهنگی و با حمایت برخی سازمان‌ها از جمله سازمان تبلیغات اسلامی استان البرز، شورای انقلاب فرهنگی و غیره توسط مرکز علمی کاربردی مشکات ولایت برگزار می شود.
‌مدیر مرکز علمی کاربردی مشکات ولایت، در خصوص محورهای این رویداد گفت: محورهای طراحی نمادهای پویا و ایستا ویژه زمین‌های بازی کودک و بزرگسال، ویژه آلاچیق ها ومبلمان، ویژه آبنماها و فضای سبز بوستان و اپلیکیشن‌های اکران اصوات و الحان قرآنی و سایرایده‌هایی است که می تواند بوستان را برای گروه‌های سنی مختلف جذاب کند و سبکی از زندگی اسلامی را به نمایش بگذارد.
وی اضافه کرد: این نمایشگاه یک رویدادشتاب استارتاپی است که تا کنون ۵۰ نفر ایده‌دهنده از سراسر کشور اعلام آمادگی و ایده‌‌های خود را ثبت‌کردند که پیش رویدادی در آخر این هفته برگزار و ۱۰ ایده انتخاب می‌شود و نتایج در اختیار داوران قرارمی‌گیرد و در نهایت به ۳ ایده برتر جوایز خاصی اهدا می‌شود.
صالحی اشتغال و کار آفرینی را از اهداف برگزاری این استارتاپ ذکر کرد و گفت: تیم های استارتاپی می‌توانند در قالب هسته‌های نوآوری به مرکز نوآوری دانشگاه وارد شوند و تا تجاری‌سازی ایده‌ها حمایت می‌شوند و حامیانی هستند که این ایده‌ها را خریداری می‌کنند.

منبع فارس برچسب ها: رئیس مرکز علمی کاربردی مشکات ولایت کرج گفت: اولین رویداد استارتاپی قرآنی در خصوص طراحی نمادهای ایرانی اسلامی ویژه نخستین بوستان قرآنی شهر کرج توسط این مرکز در روز پنجشنبه ۱۹ آبانماه جاری برگزار می‌شود.
‌ رئیس مرکز علمی کاربردی مشکات ولایت کرج گفت: ا

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.