تصویر
برگزاری اولین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در ساوجبلاغ
25 آبان 1402 - 17:24
2
اولین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در ساوجبلاغ، با حضور مسئولین و تیم‌های شرکت‌ کننده در سالن ۹ دی هشتگرد آغاز به کار کرد و تا ۴۸ ساعت ادامه دارد.
ارسال توسط :
پ
پ

اولین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در ساوجبلاغ، با حضور مسئولین و تیم‌های شرکت‌ کننده در سالن ۹ دی هشتگرد آغاز به کار کرد و تا ۴۸ ساعت ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری بسیج از البرز، سرهنگ پاسدار علیرضا علیزاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساوجبلاغ در مراسم افتتاح اولین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در این شهرستان گفت: این رویداد، با هدف ایجاد تمدن سازی در فضای مجازی و شناسایی و آموزش فعالان این عرصه برگزار شده و تعداد ۲۵ تیم به مدت ۴۸ ساعت در بخش‌های مختلف به رقابت می‌پردازند.
وی افزود: شرکت‌کنندگان این رویداد، به صورت تیمی، در چهار محور پویانمایی، پوستر و اینفوگرافیک، بازی‌های رایانه‌ای و نرم‌افزارهای رایانه‌ای به رقابت می‌پردازند و پس از انجام داوری‌ها، تیم‌های برتر به مرحله استانی راه پیدا خواهند کرد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.