تصویر
برگزاری اولین نشست آسیب شنایی درحوزه دانش آموزی در نظرآباد
26 بهمن 1401 - 10:26
4
اولین نشست آسیب شناسی در حوزه دانش آموزی با همکاری مدیریت آموزش و پرورش و با حضور معاون سیاسی_امنیتی و اجتماعی فرمانداری و جمعی از مدیران دبیرستانهای دخترانه برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

اولین نشست آسیب شناسی در حوزه دانش آموزی با همکاری مدیریت آموزش و پرورش و با حضور معاون سیاسی_امنیتی و فرمانداری و جمعی از مدیران دبیرستانهای دخترانه برگزار شد.

️در این نشست مباحثی از جمله تاثیر فضای مجازی در تفکر دانش آموزان دختر، نتایج ملموس عملیات روانی و رسانه ای دشمنان در بستر رسانه بارویکرد انفکاک جامعه دانش آموزی از انقلاب اسلامی، فرآیند تغییرهویت در دانش آموزان بواسطه مصرف بی رویه رسانه ای مورد توجه قرار گرفت.
️همچنین دراین نشست مدیران محترم دبیرستان های دخترانه شهرستان، از یافته ها و تجارب خود پیرامون موضوعات مطروحه صحبت نمودند.
️در پایان یادآور میشود این جلسات به همت معاونت سیاسی امنیتی واجتماعی فرمانداری و مدیریت آموزش و پرورش شهرستان ادامه خواهد داشت.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.