تصویر

تیتر مهمترین اخبار روز

تبریک امام جمعه شهرستان چهارباغ به مناسبت هفته دفاع مقدس کرج میزبان بزرگ ترین جشن هفته وحدت هماهنگی کامل برگزاری مسابقات ورزشی قهرمانِ محلات شهر کرج انجام شد از تندباد تا شب پرستاره روایت‌هایی از حماسه‌ و امید در رونمایی از کتب حوزه ادبیات پایداری استان البرز پیشگیری، آموزش و فناوری: سه‌گانه طلایی فرمانداری فردیس در مبارزه با تخلفات ساختمانی کارگاه تخصصی تربیت کنشگر سواد رسانه در استان البرز برگزار شد انسداد چاه های نظرآباد در اجرای طرح تعادل بخشی صورت گرفت راه اندازی تصفیه خانه پساب گام مهمی برای جایگزینی آب شرب در صنایع تامین ۲۰ میلیون مترمکعب آب سالم برای صنایع البرز پایان چشم انتظاری ۳۸ ساله/شناسایی پیکر شهید سلیم‌نژاد طرح های بزرگ عمرانی کرج از رکود خارج شدند وعده تکمیل متروی کرج در حال تحقق است تحقق ۸۰ درصدی تعهدات طرح توسعه آب البرز تردد در راههای روستایی طالقان به حالت عادی بازگشت مشارکت مردمی کلید حفظ میراث طبیعی طالقان

برگزاری اولین نشست ادبی ویژه‌ی اعضای مکاتبه‌ای کودک در مرکز هشتگرد
31 خرداد 1402 - 10:46
0
مهتاب میرزاپور، کارشناس ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان از برگزاری اولین نشست حضوری ادبی برای اعضای کودک مکاتبه‌ای مرکز هشتگرد خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ


مهتاب میرزاپور، کارشناس ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان از برگزاری اولین نشست حضوری ادبی برای اعضای کودک مکاتبه‌ای مرکز هشتگرد خبر داد.

میرزاپور در این خصوص گفت تعدادی از کودکان و نوجوانان علاقه‌مند به نوشتن هستند که به دلایل مختلف از جمله دوری محل سکونت به مراکز کانون، قادر به شرکت در کارگاه‌های ادبی حضوری نیستند، بنابر این کانون برای این مشکل چاره اندیشی کرده و بخش ادبی مکاتبه‌ای را برای این قبیل اعضا راه اندازی کرده و این عزیزان می‌توانند از طریق مکاتبه آثار خود را ارسال و آموزش‌های لازم را دریافت کنند.
این کارشناس ادامه داد اولین نشست اعضای مکاتبه‌ای «کودک» مرکز هشتگرد در سال جاری روز یکشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ و در سالن کتابخانه‌ی این مرکز ، هنری برگزار شد.

وی افزود این نشست با هدف آشنایی حضوری و بیشتر با اعضای مکاتبه‌ای، پایدار سازی اعضای قدیمی و جذب اعضای جدید برگزار شد و در این دیدار صمیمانه در مورد موضوعات مختلف از جمله کتاب‌های دوست داشتنی با اعضا گفتگو کردیم.

میرزاپور گفت کتاب‌های دوست داشتنی کتاب‌هایی است که همیشه داستانش در ذهن مخاطب ماندگار است و دست‌هایی جادویی تا پایان داستان خواننده را رها نمی‌کنند و اجازه نمی‌دهند به چیزی غیر از کتاب تتوجه داشته باشد؛ پس ما از اعضا پرسیدیم که چه کتاب‌هایی خوانده‌اند که توانسته‌اند چنین ارتباط عمیقی با آن‌ها برقرار کنند و آن‌ها ضمن همراهی در این گفتگو از کتاب‌هایی که مطالعه کرده بودند، بازی‌های دوست داشتنی و علاقمندی‌هایی که به تجربه به دست آمده بود؛ صحبت کردند.
او افزود نمایش پویانمایی «گل آفتابگردان»،خواندن پیام خورشید و اهدای کارت‌هایی از طرف خورشید به اعضا و نامه‌ای برای ماندگاری برگ‌های سبز درختان از تمرینات ادبی بود که در این نشست انجام شد و در پایان کودکان در خصوص راه‌های پایداری محیط زیست صحبت کرده و از چگونگی ارتباط با واحد مکاتبه‌ای ادبی کانون البرز، آگاه شدند.

گفتنی است هفته‌ی گذشته نیز نشست مشابهی برای اعضای مکاتبه‌ای مراکز کانون برگزار شده بود و به جهت بعد مسافت برای اعضای مرکز هشتگرد این نشست جداگانه برگزار شد.
کارشناس ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز، در خاتمه‌ی این خبر گفت نشست‌های مکاتبه‌ای به صورت فصلی در «مراکز مختلف استان البرز»، «شهرستان هشتگرد» و «واحد سیار روستایی» در «مناطق کم برخوردار» با حضور اعضای فعال و معرفی اعضای جدید همچنان به کار خود ادامه خواهد داد و از علاقه‌مندان سراسر استان دعوت می کنیم تا در صورت عدم امکان حضور در کلاس های ادبی حتما از طریق مکاتبه‌ای از مهارت‌های لازم برخوردار شوند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.