تصویر
برگزاری باشکوه همایش حامیان عفاف و حجاب در کرج
19 تیر 1402 - 10:47
1
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان البرز از برگزاری باشکوه همایش حامیان عفاف و حجاب در کرج خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ


دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان البرز از برگزاری باشکوه همایش حامیان عفاف و حجاب در خبر داد.

حجت‌الاسلام امید کولیوند از برگزاری باشکوه همایش حامیان عفاف و حجاب خبر داد.
وی در تبیین ضرورت برگزاری این همایش بیان کرد: با برگزاری این همایش، پویایی، انسجام و قوت شجره طیبه امر به معروف و نهی از منکر در استان به نمایش گذاشته شد تا مایه قوت قلب آمرین به معروف و ناهیان از منکر استان بوده و افق مفهوم امر به معروف و نهی از منکر و تحقق آن را در جامعه دست‌یافتنی بنمایاند.
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان البرز با و تشکر از حضور آیت‌الله حسینی همدانی، رئیس ستاد امر به معروف استان البرز و تقدیر و تشکر از حضور حجت‌الاسلام والمسلمین طاهری، دبیر ستاد امر به معروف کشور و معاونین وی تصریح کرد: رهنمودهای رئیس ستاد امر به معروف استان در مطالبات و اقدامات ستاد امر به معروف استان البرز و همچنین بیانات دبیر ستاد امر به معروف کشور در همایش حامیان عفاف و حجاب، مایه استواری و استحکام گام‌های این ستاد در راه احیای فریضتین بوده و خواهد بود.
وی خاطرنشان کرد: همکاری دلسوزانه شهرداری، مدیرکل صدا و سیما و مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز در برگزاری همایش بزرگ حامیان عفاف و حجاب کمک شایانی در برگزاری هرچه بهتر این همایش برای ستاد امر به معروف استان البرز در پی داشت.

کولیوند از تمامی دست‌اندرکاران برگزاری بخش‌های مختلف این همایش، همچنین از تمام مدیران‌کل ادارات استانی، مقامات محترم قضائی و انتظامی استان که در این همایش حضور بهم رساندند، تقدیر و تشکر کرد.

منبع مهر برچسب ها: دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان البرز از برگزاری باشکوه همایش حامیان عفاف و حجاب در کرج خبر داد.
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان البرز از برگزاری باشکوه همایش حامیان عفاف و حجاب در کرج خبر داد.
حجت‌الاسلام امید کولیوند از برگز

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.