تصویر
برگزاری برنامه جهادی رودخانه کرج گامی به سوی جلب رضایت مندی اجتماعی شهروندان
27 آذر 1400 - 13:44
8
برنامه پاکداشت و بهسازی رودخانه کرج حدفاصل آبگیر بیلقان تا پل حامی با تلاش نیروهای خدوم پاکبان و همکاری سازمان های مردم نهاد و جامعه رسانه ای و خبرنگاران استان جهت بستر سازی تفرجگاهی و آزاد سازی ساحل رودخانه کرج جهت استفاده عموم شهروندان برگزار گردید.
ارسال توسط :
پ
پ

برنامه پاکداشت و بهسازی رودخانه حدفاصل آبگیر بیلقان تا پل حامی با تلاش نیروهای خدوم پاکبان و همکاری سازمان های مردم نهاد و جامعه رسانه ای و خبرنگاران استان جهت بستر سازی تفرجگاهی و آزاد سازی ساحل رودخانه کرج جهت استفاده عموم شهروندان برگزار گردید.

در این این برنامه که با حضور نیروهای خدوم پاکبان و سبزبان برگزار شدپاکسازی رودخانه ،هرس درختان حاشیه رودخانه،نخاله بردراری،بهسازی مسیر دستری به رودخانه و آزادسازی مسیر منتهی به ساحل رودخانه جهت دسترسی عموم شهروندان از اهم اقدامات بود.
مسعود ابراهیمی واریانی رئیس بسیج رسانه کرج ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت حضرت فاطمه(س) و ایام فاطمیه گفت: برگزاری برنامه های از این دست باعث بالا بردن رضایت مندی شهروندان و همچنین افزایش میزان سرانه فضاهای تفرجگاهی برای عموم مردم شهر می باشد.
وی افزود : این پروژه بزرگ با مطالعه دقیق و تخصصی و در نظر گرفتن پیوست اجتماعی و می تواند آثار بسیار مطلوبی از خود بجای بگذارد به نحوی که فضایی که در گذشته بلا استفاده رها شده بود و بستری بود برای ایجاد بزه و از بین رفتن امنیت اجتماعی با احداث این پروژه باعث رونق در منطقه و بالا بردن امنیت و از بین رفتن فضای بزه میگردد
ابراهیمی ادامه داد : بسیج رسانه وظیفه ذاتی خود میداند ضمن انتشار کارهای خوب انجام شده توسط دستگاه ها جهت ایجاد حس اعتماد بین شهروندان و مسئولین ،دوشادوش شهروندان کرج در صورت نیاز از مسیر درست به مطالبه گری تا حصول نتیجه جهت پیشبرد اهداف نظام اسلامی بپردازد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.