تصویر
27 فروردین 1401 - 15:18
2
استان البرز از تاریخ ۲۱ الی ۲۷ فروردین ماه در دو بخش بانوان و آقایان میزبان مسابقات انتخابی تیم ملی بدمینتون بزرگسالان اعزامی به مسابقات هانگژو چین است.
ارسال توسط :
پ
پ


استان البرز از تاریخ ۲۱ الی ۲۷ فروردین ماه در دو بخش بانوان و آقایان میزبان مسابقات انتخابی تیم ملی بدمینتون بزرگسالان اعزامی به مسابقات هانگژو چین است.

در حاشیه برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی بدمینتون، اعزامی به مسابقات هانگژو چین به میزبانی ، پورکریمان، رییس هیأت بدمینتون استان البرز، در گفت‌و‌گو باخبرنگار فارس از کرج، با اشاره به اینکه فدراسیون نفرات برتر و شایسته کشور برای شرکت در این مسابقات معرفی کرده است، گفت: مسلما مسابقات از سطح بالایی برخوردار است بازیکنان در تلاش هستند با نمایش قدرتمند خود گزینه انتخابی تیم ملی برای شرکت در بازی های آسیایی هانگژو چین باشند.
وی ادامه داد: از آنجایی که برترین‌های کشور در مسابقات حاضر هستند هیچ مسابقه‌ای یک طرفه نیست و هر بازی جذابیت و هیجان بخصوصی دارد.
پورکریمان در خصوص امتیاز میزبانی به استان البرز بیان کرد: درسال‌های گذشته استان البرز با میزبانی خوب در مسابقات و با فراهم کردن شرایط مناسب برای ورزشکاران، داورها و تماشاگران دیدگاه فدراسیون نسبت به هیأت بدمینتون استان تحت تاثیر قرار داد، عملکرد و میزبانی البرز در مسابقات لیگ برتر باعث شد این میزبانی به ما سپرده شود.

رئیس هیأت بدمینتون استان البرز اضافه کرد: کیانا هاشمی و شیوا پذیرفکار هر ۲ استان البرز و همچنین هاله همدانچی از استان تهران به همراه ارشیا عمل‌کننده بازیکنان تیم لیگ برتری پروتئین ۹۹ البرز هستند که درحال حاضر نظر مربیان تیم ملی بدمینتون کشور به خود جلب کردند.
پورکریمان با اشاره به حضور همزمان ۲ تیم در لیگ برتر بدمینتون کشور برای اولین بار در تاریخ بدمینتون استان، سال ۱۴۰۰ را پربار تلقی کرد، افزود: هرچند از نظر جایگاه در جدول لیگ عملکرد خوبی نداشتیم اما ماه‌عسل حضور ورزشکاران در لیگ برتر رشد خوب و قابل قبولی به همراه داشت که شاهد حضور آن‌ها بین نفرات برتر کشور هستیم.
همچنین قهرمانی متعددی که در رده نونهالان و نوجوانان در هردو قسمت دختران و پسران بدست آمد.
وی ادامه داد: سال گذشته سال تغییر و تحول هیئت بود دوره مسئولیت بنده تمام شد یک دوره کوتاه سرپرستی به عهده داشتم و انتخابات مجدد هیئت بدمینتون برگزارشد که به لطف خدا و رای اعضا مجمع دوباره در خدمت بدمینتون استان باشم.

وی با بیان اینکه دیدگاه هیأت همیشه پشتوانه‌سازی بوده است، تصریح کرد: هیأت از بحث قهرمانی همیشه حمایت میکند و تلاش می‌کند این قهرمان‌سازی مدام باشد و نفرات جایگزین نفرات قبلی رشد پیدا کنند با رفتن به سنین بالاتر مقام بیشتری بدست آورند.
رئیس هیأت بدمینتون استان البرز، از برگزاری بزرگترین طرح استعدادیابی بدمینتون کشور در کرج خبر داد، گفت: با برگزاری این طرح می توانیم از بین نفرات شرکت‌کننده نونهال استعدادهایی جذب کنیم و با آموزش مستمر از بین این نفرات قهرمان‌های به جامعه بدمینتون کشور معرفی کنیم.
وی در پایان خاطرنشان کرد: استان البرز پتانسیل فوق‌العاده‌ای در بدمینتون داره و نشان داده که لیاقت سرمایه‌گزاری را دارد.
نداشتن سالن اختصاصی بدمینتون نقاط ضعف استان است که سالیان سال خانواده بدمینتون البرز این در خواست داشتند و امیداریم در سال ۱۴۰۱ این اتفاق رقم بخورد.
منبع فارس

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.