تصویر
برگزاری بیش از ۴۰ هزار ساعت نفر آموزش در شرکت گاز استان البرز
24 بهمن 1401 - 9:32
0
مدیر عامل شرکت گاز استان البرز از برگزاری بیش از 40 هزار ساعت نفر آموزش در سال 1401 برای کارکنان این شرکت خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

مدیر عامل شرکت گاز استان البرز از برگزاری بیش از ۴۰ هزار ساعت نفر آموزش در سال ۱۴۰۱ برای کارکنان این شرکت خبر داد.

سیدرضا غفاریان مدیر عامل این شرکت اظهار کرد: واحد آموزش منابع انسانی شرکت گاز استان البرز با فرایند نیازسنجی در ابتدای سال ۱۴۰۱ اقدام به برنامه ریزی ۹۵ دوره آموزشی با ۶۰ عنوان کرد.
وی ادامه داد: از این تعداد دوره که برنامه ریزی شده، موفق به برگزاری تعداد ۱۰ عنوان دوره آموزش عملی برای ۹۰ نفر ازکارکنان امدادگر چهار عنوان دوره آموزش عملی برای ۱۱۰ نفر از کارکنان کنتور خوان، هفت عنوان دوره آموزش بدو استخدام برای ۲۰ نفر از کارکنان بند " و " ، پنج عنوان دوره آموزش بدو استخدام برای ۱۴۱ نفر از کارکنان بند " د " ، ۳۴ عنوان دوره آموزش استاندارد شغلی برای سایر کارکنان که در مجموع ۸۹ کلاس آموزشی به میزان ۴۰ هزار و ۱۳۰ نفر ساعت با سرانه ۵۸ نفر ساعت برای کارکنان رسمی ، ۵۴ نفر ساعت برای کارکنان قرارداد مستقیم ، ۲۰ نفر ساعت برای کارکنان ارکان ثالث تا تاریخ ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ شده است.
مدیر عامل شرکت گاز استان البرز خاطرنشان کرد: واحد آموزش در سال ۱۴۰۱ موفق به برگزاری آزمون نظری و عملی برای تعداد ۱۴۸ نفر از کارکنان امدادگر و ۱۱۰ نفر از کارکنان کنتور خوان شد که از این نفرات تعداد ۱۱۶ نفر از کارکنان امدادگر و ۷۹ نفر از کارکنان کنتور خوان موفق به دریافت گواهینامه مهارت حرفه ایی شغل امدادگر گاز شهری و روستایی و مامور قرائت کنتور از سازمان فنی و حرفه ایی شدند .
غفاریان بیان کرد: واحد آموزش منابع انسانی شرکت گاز استان البرز در راستای مسئولیت و اجرای امورات مانند برگزاری چهاردهمین دوره مسابقات قرآن کارکنان و همسران ، بیست و چهارمین دوره مسابقات قرآن فرزندان، دعوت و حضور در مسابقات ملی فرزندان کارکنان و کسب پنج مدال طلا از این مسابقات، برگزاری دوره های آموزشی روانشناسی، مدیریت سبز، شطرنج، قصه گویی و.
.
.
سهم بسزایی در فرهنگ سازی و ارتقای دانش خانواده کارکنان داشته است.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.