تصویر
برگزاری جشنواره فرهنگی و هنری با رویکرد قرآنی باران وحی
28 شهریور 1401 - 12:46
1
جشنواره قرآنی باران وحی با هدف شناسایی، توانمند سازی و بهسازی قرآنی و هنری مددجویان مورد حمایت و ارتقای دانش قرآنی جامعه هدف برگزار شود.
ارسال توسط :
پ
پ

جشنواره قرآنی باران وحی با هدف شناسایی، توانمند سازی و بهسازی قرآنی و هنری مددجویان مورد حمایت و ارتقای دانش قرآنی جامعه هدف برگزار شود.

رضا البرزی قائم مقام کمیته امداد البرز با اشاره به اینکه جشنواره و هنری با رویکرد قرآنی باران وحی برای سومین سال پیاپی به صورت غیر حضوری برگزار شود گفت: در سومین سال برگزاری جشنواره فرهنگی و هنری باران وحی، ۸ نفر از فرزندان مورد حمایت، البرزی رتبه اول کشوری را کسب کردند.
.
البرزی با بیان اینکه جشنواره باران وحی در دو بخش آوایی و هنری و در رده سنی سال ،۷ تا ۱۸سال به تفکیک جنسیتی است .
افزود :جشنواره قرآنی باران وحی با هدف شناسایی، توانمند سازی و بهسازی قرآنی و هنری مددجویان تحت حمایت و ارتقای دانش قرآنی جامعه هدف برگزار شود.

وی با بیان اینکه در این جشنواره ۳۷۹ مددجوی البرزی شرکت کردند،تصریح کرد: ۳ نفر از دانش آموزان در حوزه هنری (نقاشی) و یک نفر در حوزه ترتیل ، ۳ نفر حفظ عمومی و یک نفر صحیح خوانی حائز رتبه اول شدند.
محمد محمدی فرد با از مراکز نیکوکاری این نهاد در استان البرز و جمع‌آوری کمک‌های مردم برای دانشجویان و دانش آموزان نیازمند یادآور شد: مردم نیکوکار و خیران عزیز می‌توانند با تماس شماره تلفن ۲۶۳۲۸۰۱۰۷۱ و همچنین واریز کمک‌های نقدی خود به شماره‌حساب ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۹۹۷۶ ما را در این امر خیر یاری نمایند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.