تصویر

تیتر مهمترین اخبار روز

پیشگیری، آموزش و فناوری: سه‌گانه طلایی فرمانداری فردیس در مبارزه با تخلفات ساختمانی از تندباد تا شب پرستاره روایت‌هایی از حماسه‌ و امید در رونمایی از کتب حوزه ادبیات پایداری استان البرز کنگره شهدای اصناف و بازاریان در البرز برگزارشد رضایت مندی مردم در اولویت برنامه های صنعت برق کشور است ارتباط مستقیم تلفنی شهروندان با مدیرمخابرات منطقه البرز در بستر سامد انسداد چاه های نظرآباد در اجرای طرح تعادل بخشی صورت گرفت راه اندازی تصفیه خانه پساب گام مهمی برای جایگزینی آب شرب در صنایع پایان چشم انتظاری ۳۸ ساله/شناسایی پیکر شهید سلیم‌نژاد طرح های بزرگ عمرانی کرج از رکود خارج شدند وعده تکمیل متروی کرج در حال تحقق است تحقق ۸۰ درصدی تعهدات طرح توسعه آب البرز تردد در راههای روستایی طالقان به حالت عادی بازگشت مشارکت مردمی کلید حفظ میراث طبیعی طالقان کی گفته نوجوانا نمی‌تونن دنیا رو تغییر بدن؟ الهه قدمی ۱۳ ساله با کتابش ثابت کرد می‌تونن! ۵۵ هزار البرزی آموزش های مهارتی فرا گرفتند

برگزاری جشنواره نقاشی در خط ۴ حصار کرج
08 مرداد 1401 - 17:13
2
مدیر بهزیستی شهرستان کرج از برگزاری نمایشگاه دستاوردهای جامعه هدف و جشنواره نقاشی حوزه توانبخشی مبتنی بر جامعه شهری (cbr) در منطقه حصار کرج خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

مدیر بهزیستی شهرستان از برگزاری نمایشگاه دستاوردهای جامعه هدف و جشنواره نقاشی حوزه توانبخشی مبتنی بر جامعه شهری (cbr) در منطقه حصار کرج خبر داد.

علیرضا فتاح پور با اعلام برگزاری نمایشگاه دستاوردهای جامعه هدف و جشنواره نقاشی حوزه توانبخشی مبتنی بر جامعه شهری (cbr) همراه با تحلیل روانشناسی نقاشی کودکان در منطقه خط چهار حصار گفت: این جشنواره و نمایشگاه به همت «مرکز مثبت زندگی حصار ۷۵۵۴» در خط ۴ حصار برگزار شد.
وی در حاشیه این مراسم که در دو بخش نمایشگاهی و جشنواره نقاشی برای کودکان برگزار شد با تاکید بر توسعه خدمات بهزیستی به جامعه هدف با ایجاد دفاتر مثبت زندگی، گفت: این مراکز خدمات گسترده ای را برای جامعه هدف بهزیستی ارائه می کنند و با این مراکز، خدمات در کوتاه‌ترین زمان و نزدیک‌ترین مکان به محل زندگی مددجویان و افراد دارای معلولیت در دسترس است.
مدیر بهزیستی شهرستان کرج با اشاره به اینکه دستورالعمل تشکیل و فعالیت شورای توانبخشی محلی (CBR)، وظایف متعددی را بر عهده بهزیستی قرار داده است افزود: مناسب سازی محیط، تامین وسایل کمک توانبخشی، حمایت های ، کمک به اشتغال فرد معلول، ارجاع معلولین، آموزش در خارج از خانواده، آموزش در خانواده و تغییر نگرش، توسط مرکز مثبت زندگی حصار (۷۵۵۴) در منطقه حصار، اسلام آباد و کلاک در راستای اجرای این دستورالعمل عملیاتی می شود.
وی با اشاره به مشارکت نزدیک به ۲۰۰ کودک و خانواده آن ها در جشنواره امروز، آن را گامی مهم در زمینه آموزش و تغییر نگرش برشمرد و متذکر شد: همچنین نمایشگاه توانمندی های معلولان و جامعه هدف بهزیستی از نقاط قوت این جشنواره بود که نقش مهمی در راستای گسترش فعالیت های توانبخشی مبتنی بر جامعه دارد.

منبع ایسنا

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.