تصویر

تیتر مهمترین اخبار روز

مشارکت مردمی کلید حفظ میراث طبیعی طالقان کی گفته نوجوانا نمی‌تونن دنیا رو تغییر بدن؟ الهه قدمی ۱۳ ساله با کتابش ثابت کرد می‌تونن! البرز در آموزش مهارت ها رتبه برتر کشور را دارد طرح آموزشی و اطلاع رسانی بصیرت مجازی در البرز آغاز شد انسداد چاه‌های غیر مجاز آب البرز نیازمند تامین اعتبار است ساخت ۲ بیمارستان طالقان و کمالشهر با سرعت پیش می رود تیم دوچرخه سواری پسران نوجوان البرز به مقام قهرمانی کشور رسید بهسازی ۲۶۴ هزار مترمربع فضای آموزشی توسط جهادگران البرزی ۱۴۳ مدرسه توسط جهادگران البرزی رنگ آمیزی شد ایده پردازان مورد حمایت صندوق پژوهش البرز قرارمی گیرند جشنواره اینترنت پرسرعت زنگ‌ آخر شرکت‌ مخابرات‌ ایران آغاز شد هفته تعاون، فرصتی برای تقویت بخش تعاون در اقتصاد کشور هرآنچه باید از نتایج روز نخست مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال بانوان کشور بدانید معاون استاندار البرز: کرج به کارگاه عمرانی تبدیل شده است دستگیری سارقان اماکن خصوصی با ۲۰ فقره سرقت در کرج

برگزاری جشن بادبادکهای خندان به مناسبت هفته منابع طبیعی در شهرستان چهارباغ
20 اسفند 1401 - 9:27
2
به مناسبت چهارمین روز ازهفته منابع طبیعی با عنوان "منابع طبیعی، حفاظت، قانون و همیاران طبیعت" نامگذاری شده است جشن بادبادکهای خندان با حضور فرماندار، همیاران طبیعت و دانش آموزان همچنین استقبال خانواده ها در شهرستان چهارباغ استان البرز برگزار گردید.
ارسال توسط :
پ
پ

به مناسبت چهارمین روز ازهفته منابع طبیعی با عنوان "منابع طبیعی، حفاظت، قانون و همیاران طبیعت" نامگذاری شده است جشن بادبادکهای خندان با حضور فرماندار، همیاران طبیعت و دانش آموزان همچنین استقبال خانواده ها در شهرستان استان البرز برگزار گردید.

به مناسبت چهارمین روز ازهفته منابع طبیعی با عنوان "منابع طبیعی، حفاظت، قانون و همیاران طبیعت" نامگذاری شده است جشن بادبادکهای خندان با حضور فرماندار، همیاران طبیعت و دانش آموزان همچنین استقبال خانواده ها در شهرستان چهارباغ استان البرز برگزار گردید.
فرماندار شهرستان چهارباغ در حاشیه این مراسم، ضمن تبریک هفته منابع طعبیی و آبخیزداری که مقارن با عید مبارک نیمه شعبان و هفته جوان بود در این آئین گفت: در هفته منابع طبیعی همه باید با طبیعت تجدید میثاق کنند و وظیفه خود بدانند که از آن حفاظت کنند.
داود جعفری اسکندرلو با بیان اینکه طبیعت و فضای سبز وسیله‌ای برای بقای بشری و حفظ زیبایی است و به عنوان میراثی ارزشمند به همه انسان‌ها تعلق دارد اظهار داشت: اهمیت درخت و درختکاری و همچنین جایگاه ارزشمند منابع طبیعی و احیا فضای سبز بر کسی پوشیده نیست.
وی خاطرنشان کرد: یکی از موضوعاتی که در حوزه شهری باید به آن توجه کرد، تقویت و توسعه فضای سبز و کاشت درخت است؛ زیرا نقش مهمی در زیبایی، آبادانی و هوای پاک شهری دارد.
طظیشان با بیان اینکه فرهنگ حفظ و حراست از این سنت ارزشمند و پسندیده باید از هم اکنون به آینده سازان فردا منتقل شود افزود: کودکان امروز آینده سازان فردای کشورمان هستند که می‌توانند با کسب آموزش و بیان اهمیت فرهنگ درختکاری، از هم اکنون این سند را حفظ کنند که نقش مدارس در این راستا بسیار مهم است.
اکرم عزیزی، سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان چهارباغ در ادامه برنامه ها گفت: توسعه پایدار همواره نیازمند حفظ منابع طبیعی و نگهداری اصولی از آن و محیط پیرامون بوده است و طبیعت احیا شده تأثیر مستقیمی بر روند توسعه یک منطقه دارد.
وی هدف از برگزاری اینگونه جشنها را ترویج و اشاعه فرهنگ حفظ و صیانت از منابع طبیعی برشمرد و اظهار داشت: با توجه به نقش مؤثر دانش آموزان و همیاران طبیعت در حفاظت از اراضی ملی برگزاری این‌گونه مراسم از اهمیت خاصی برخوردار است.
ایشان با تاکید بر نهادینه کردن فرهنگ درختکاری در بین نسل جوان و آینده‌سازان کشور تصریح کرد: منابع طبیعی به‌عنوان انفال متعلق به یک دستگاه و فرد خاص نیست و متعلق به عموم مردم است و همه ما در حفظ و حراست از منابع طبیعی مسئول هستیم.
درپایان این مراسم از دانش آموزان حاضر در مراسم و بین حاضرین نهال توزیع شد .

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.