تصویر
برگزاری جشن روز دختر با حضور یک هزار دانش آموز در امامزاده طاهر کرج (ع)
03 خرداد 1402 - 9:21
1
جشن روز دختر با حضور یک هزار نفر از دانش آموزان دختر مدارس منطقه کیامهر و مهرشهر همراه با خانواده ها در آستان مقدس امامزاده طاهر علیه السلام کرج برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ


جشن روز دختر با حضور یک هزار نفر از دانش آموزان دختر مدارس منطقه کیامهر و مهرشهر همراه با خانواده ها در آستان مقدس امامزاده طاهر علیه السلام برگزار شد.

این برنامه و تربیتی با حضور امام جمعه مهرشهر حجت‌الاسلام والمسلمین رضایی، مدیر آموزش و پرورش ناحیه چهار کرج، جانشین سپاه ناحیه امام هادی علیه السلام و اعضای شورای به اجرا درآمد.
رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش استان البرزدر این زمینه گفت: دراین مراسم برنامه های متنوع فرهنگی، هنری همراه با حضور عمو روحانی و اجرای برنامه های شاد، مسابقه و اهدا جوایز انجام شد.
" هادی خانمحدی " اظهار کرد: برپایی غرفه های فرهنگی و مراسم نور افشانی از دیگر بخش های جشن بزرگ دختران دانش آموز در آستان مقدس امامزاده طاهر (ع) را تشکیل داد.
وی بیان کرد: به مناسبت روز دخترسه جشن بزرگ ویژه دانش آموزان دختر در کرج پیش بینی شده است.
وی خاطرنشان کرد: این جشن ها به مناسبت میلاد حضرت معصومه(س) و روز دختر با شعار " بهترین دختر دنیا" در همه استانها برنامه ریزی و در حال اجراست.
خانمحمدی یادآورشد: روز اول تا یازدهم ذی‌ القعده، مصادف با ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) تا ولادت امام رضا (ع) در تقویم رسمی کشور به عنوان دهه کرامت نام‌گذاری شده است و به همین مناسبت در آموزش و پرورش استان البرز ویژه برنامه های مختلفی سازماندهی شده است .
وی ادامه داد: در این برنامه دانش آموزان به زبان ساده در قالب برنامه های فرهنگی و هنری و شاد و همچنین مسابقه با زندگینامه حضرت معصومه (ص) و امام مهربانی ها آشنایی پیدا می کنند.
وی تصریح کرد: دهه کرامت امسال با شعار «خدمت کریمانه؛ همدلی، امید آفرینی» برگزار می‌ شود تا بار دیگر بارقه خدمت ، امید و وحدت در ایران اسلامی تقویت شود.
رئیس اداره قرآن ، عترت و نماز آموزش و پرورش استان البرز، دهه کرامت را فرصت طلایی برای نشر معارف و اندیشه های اهل بیت (ع) عنوان کرد و افزود: باید از این ایام برای ترویج فرهنگ کریمانه اهل بیت (ع) و معرفی عظمت آنان بیش از پیش تلاش کنیم.
خانمحمدی تاکید کرد: همه ما باید ابعاد عظمت شخصیت حضرت فاطمه معصومه (س) را بشناسیم و به عنوان یک تکلیف و وظیفه به جامعه بشناسانیم و بعد از شناخت باید بتوانیم این الگو ممتاز را برای دختران الگو پردازی کنیم.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.