برگزاری جشن عید سعید غدیر خم در صنعت آب و برق استان البرز مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان البرز از برپائی جشن بزرگ عید سعید غدیر خم تحت عنوان "جشن عید امامت و‌ ولایت" با مشارکت صنعت آب و برق استان البرز خبر داد‌.
حمیدرضا نامداری در این خصوص گفت: به همت شورای انسجام بخشی امور و دینی صنعت آب و برق استان البرز و در آستانه عید سعید غدیر خم، جشن بزرگی با حضور کارکنان صنعت در محل سالن همایش شرکت توزیع نیروی برق استان البرز برگزار شد.
وی در ادامه افزود: پیرو منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مسئله‌ی امامت و مسئله‌ی ولایت و زنده نگهداشتن غدیر، به یک معنا زنده نگهداشتن اسلام تلقی شده و همواره در این راستا اجرای برنامه های جامع فرهنگی به موازات اقدامات فنی و مهندسی ،در دستور کار این شرکت قرار گرفته است.
نامداری گفت: تکریم و تجلیل از کارکنان سادات، از کارکنان برتر و افتخار آفرینان رویدادهای و فرهنگی، تکریم فرزندان دختر و پسر مکلّف کارکنان ، مولودی خوانی ، برگزاری مسابقه فرهنگی با موضوع غدیر و توزیع هدایا و جوایز و برگزاری کارگاه گریم صورت کودکان از جمله اقدامات فرهنگی صورت پذیرفته در طی این مراسم بود.
مدیرعامل آبفا البرز با اشاره به استقبال کارکنان صنعت آب و برق استان از برپائی جشن مذکور افزود: امید آفرینی، مردمی سازی و ترویج فرهنگ و شعائر دینی و اسلامی همواره به عنوان یک ارزش در خط مشی شرکت آبفا البرز تلقی گردیده است.
شایان ذکر است به همت مشاور امور زنان و خانواده و مسئول امور فرهنگی و دینی شرکت آب و فاضلاب استان البرز، در پایان مراسم نیز آئین تکریم فرزندان مکلّف دختر و پسر کارکنان شرکت ، تحت عنوان جشن تکلیف برگزار شد.
منبع : آب و فاضلاب البرز

تصویر