تصویر
برگزاری جلسه بررسی آخرین وضعیت صدور اسناد اراضی پلاکهای ۱۳۷۴ ، ۶۹ و ۳۳ در شهرستان نظرآباد
22 آبان 1402 - 9:50
2
جلسه بررسی آخرین وضعیت صدور اسناد اراضی پلاکهای ۱۳۷۴ ، ۶۹ و ۳۳ در شهرستان باحضور فرماندار و معاونین ایشان، مدیرکل ثبت اسناد استان البرز ،رییس دادگستری و جمعی از مسئولین برگزار گردید.
ارسال توسط :
پ
پ

جلسه بررسی آخرین وضعیت صدور اسناد اراضی پلاکهای ۱۳۷۴ ، ۶۹ و ۳۳ در شهرستان باحضور فرماندار و معاونین ایشان، مدیرکل ثبت اسناد استان البرز ،رییس دادگستری و جمعی از مسئولین برگزار گردید.

در این جلسه فرماندار با اشاره بر اقدامات شاخص دولت سیزدهم اظهار داشت: پیرو اقدامات شاخص دولت سیزدهم در سطح کشور، بالطبع ما نیز به حمدالله در شهرستان توانستیم پایش تصویری سراسری شهر نظرآباد، افتتاح زمین چمن های متعدد در نقاط مختلف، انتقال آب از سد طالقان، پروژه دسترسی شهرستان به آزادراه غدیر، توسعه برق و .
.
.
را پیگیری و به سمت و سوی بهره برداری برسانیم.
وی افزود: صدور اسناد اراضی برخی پلاکها در نظرآباد هم جزو مواردی است که مدتهاست پیگیر آن بوده و می بایست با همت جمعی و مساعدت دستگاه های مختلف تعیین تکلیف این اراضی انجام شود تا بتوان مشکل جمعیت کثیری از شهروندان عزیز نظرآبادی را مرتفع نمود.
دکتر بغدادی در خاتمه خطاب به خادمان مردم در جلسه خاطرنشان کرد: باید با مسئولیت پذیری و همت جمعی گره گشای مشکلات مردم بوده و نیازهایشان را نیازهای خود دانسته و برای به ثمر رساندن آن خود را مسئول بدانیم.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.