تصویر
برگزاری جلسه برنامه ریزی بزرگداشت ولادت حضرت زهرا سلام الله علیها و هفته زن در نظرآباد
06 دی 1402 - 9:34
1
جلسه برنامه ریزی بزرگداشت ولادت حضرت زهرا سلام الله علیها و هفته زن در نظرآباد با حضور مشاور امور زنان و خانواده فرمانداری نظرآباد و جمعی از مشاورین امور بانوان ادارات شهرستان برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

جلسه برنامه ریزی بزرگداشت ولادت حضرت زهرا سلام الله علیها و هفته زن در با حضور مشاور امور زنان و خانواده فرمانداری نظرآباد و جمعی از مشاورین امور بانوان ادارات شهرستان برگزار شد.

گفتنی است در این جلسه مشاور امور زنان و خانواده فرمانداری نظرآباد برنامه پیشنهادی ادارات در هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر را بررسی و برنامه های شاخص شهرستان را عنوان نمودند.
شایان ذکر است مراسم شهرستانی روز زن ۱۴ دی ماه در مصلی امام خمینی (ره) با مشارکت دستگاه های اجرایی برگزار می گردد.

همچنین در حاشیه مراسم غرفه های مشاوره ازدواج پایدار، حس خوب زندگی ،خانواده و جوانی جمعیت، کافه گفتگو، محصولات حجاب و پاسخ به شبهات و برگزاری مسابقه ،خدمات اورژانس و .
.
.
.
.
برنامه ریزی و شرح اقدام هر یک از ادارات اعلام شد.
خانم توزنده جانی در پایان گفت: بیش از ۳۲ عنوان برنامه در هفته بزرگداشت روز زن و مقام مادر در سطح شهرستان هماهنگ شده است که سه مراسم شاخص با موضوعات زن ، خانواده مهدوی ،زن مشارکت اجتماعی و نقش موثر درحکمرانی ،زن خودباوری، تاثیرگذاری تحول در هفته بزرگداشت روز زن در فرهنگسرای هنر برگزار می گردد.
لازم به ذکر است کارگاه آموزشی جوانی جمعیت و سبک زندگی با حضور متخصصین حوزه زنان و سلامت، نشست بانوان تاثیر گذار با حضور فرماندار محترم برگزار می گردد ،همچنین مسابقات کتابخوانی ، ، جشنواره غذا و.
.
.
.
ویژه بانوان شهرستان از دیگر برنامه های این هفته می باشد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.