تصویر
برگزاری جلسه شورای معاونین و مدیران جهاد کشاورزی استان البرز
12 تیر 1402 - 15:24
1
جلسه شورای معاونین و مدیران جهاد کشاورزی استان با حضور آقای دکتر بازدار رییس سازمان جهاد کشاورزی و آقای دکتر نصیری مشاور محترم وزیر و رییس سازمان حراست وزارت جهاد کشاورزی در سالن جلسات سازمان تشکیل شد دکتر بازدار رییس سازمان جهاد کشاورزی ضمن خوش آمدگویی به مدعوین ، گزارش جامعی از وضعیت کشاورزی استان ارائه نمودند .
ارسال توسط :
پ
پ


جلسه شورای معاونین و مدیران جهاد استان با حضور آقای دکتر بازدار رییس سازمان جهاد کشاورزی و آقای دکتر نصیری مشاور محترم وزیر و رییس سازمان حراست وزارت جهاد کشاورزی در سالن جلسات سازمان تشکیل شد
دکتر بازدار رییس سازمان جهاد کشاورزی ضمن خوش آمدگویی به مدعوین ، گزارش جامعی از وضعیت کشاورزی استان ارائه نمودند .
در ادامه این جلسه توسط معاونین و مدیران کل و مدیران جهاد کشاورزی شهرستان ها گزارشی از عملکرد ۱۴۰۱ و پیش بینی برنامه های ۱۴۰۲ و ارائه مسائل و چالش های پیش رو ارائه شددکتر نصیری مشاور محترم وزیر و رییس سازمان حراست وزارت جهاد کشاورزی نیز ضمن و تشکر از حضور و ارائه گزارشات ، نقش حراست و نظارت بخش های مختلف را خصوصا در شرایط کنونی تحریم و مشکلات بسیار مهم دانست و تاکید کرد با نظارت دقیق بر انجام امور می توان در راستای شعار سال گام های بزرگی برداشت .

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.