تصویر
برگزاری جلسه هماهنگی واپایش تهدیدات ناشی از پشه ائدس
14 تیر 1403 - 8:37
3

باعنایت به ایلاغ دستورالعمل عملیات واپایش تهدیدات ناشی از ناقل مهاجم زیستی پشه آئدس از سوی سازمان پدافند غیرعامل کشور ، اولین جلسه هماهنگی جهت مدیریت زیستگاه های است..

ارسال توسط :
پ
پ


باعنایت به ایلاغ دستورالعمل عملیات واپایش تهدیدات ناشی از ناقل مهاجم زیستی پشه آئدس از سوی سازمان پدافند غیرعامل کشور ، اولین جلسه هماهنگی جهت مدیریت زیستگاه های استان در مقابل تهدیدات این ناقل، تشدید نظارت بر فرایند مدیریت پسماندها در استان با حضور معاون محیط زیست انسانی ، معاون محیط زیست طبیعی، رئیس اداره حیات وحش و رئیس اداره آب و حاک و پسماند اداره کل تشکیل گردید .
تب دنگی یک بیماری ویروسی است که فقط از طریق نیش پشه آئدس آلوده و یا انتقال خون و فراورده‌های خونی از بیمار مبتلا به سایر افراد منتقل می‌شود. این بیماری در سال‌های اخیر در کشور مشاهده شده و در صورت انجام اقدامات پیشگیرانه می‌توان تا حد زیادی از انتقال آن جلوگیری نمود. نسخه قابل چاپ

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.