تصویر
برگزاری جلسه کمیسیون بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری ها در شهرداری #گلسار:
28 آذر 1401 - 8:42
2
جلسه کمیسیون بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری ها با حضور مهندس مهرانی رئیس کمیسیون بهداشت و نظارت بر محیط زیست شورای اسلامی شهر گلسار ، مهندس فریدونی معاونت اداری مالی شهرداری ، دکتر رنجبرپور مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان ساوجبلاغ ، نماینده اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ،معاونت خدمات شهر و مسئولین مربوطه در سالن جلسات شهرداری گلسار برگزار گردید .
ارسال توسط :
پ
پ

جلسه کمیسیون بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری ها با حضور مهندس مهرانی رئیس کمیسیون بهداشت و نظارت بر محیط زیست شورای اسلامی شهر ، مهندس فریدونی معاونت اداری مالی شهرداری ، دکتر رنجبرپور مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان ساوجبلاغ ، نماینده اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ،معاونت خدمات شهر و مسئولین مربوطه در سالن جلسات شهرداری گلسار برگزار گردید .

در ابتدای جلسه مهندس فریدونی ضمن خوش آمد گویی در سخنانی در خصوص وظایف این کمیسیون مطالبی را بیان و اظهار داشت : جلوگیری از ایجاد و تأسیس کلیه اماکن که به نحوی از انحاء موجب بروز مزاحمت برای ساکنین یا مخالف اصول بهداشت در شهرهاست از وظایف مصرح شهرداری است.
وی افزود با توجه به بافت و موقعیت شهر گلسار تعدادی از صنوف مزاحم ، فروشندگان سیار ، دامداری ، کیوسک و همچنین معادن در جوار شهر وجود دارد که موجب بروز مشکلاتی برای شهروندان و نازیبایی بصری می گردد که می بایستی این مشکلات مرتفع گردد.
مهندس مهرانی رئیس کمیسیون بهداشت و نظارت بر محیط زیست شورای اسلامی شهر گلسار نیز در سخنانی بیان داشت: عملیاتی شدن مصوبات جلسات بایستی در اولویت قرار گیرد که با وجود گذشت ۱۴ سال از قدمت شهر گلسار هنوز معضلاتی در شهر وجود دارد که نیازمند همکاری دستگاه های ذیربط در این زمینه می باشد .
در ادامه حاضرین در خصوص موضوعات مطرح شده مطالبی را بیان و مقرر شد ساماندهی مشاغل مطرح در بند ۲۰ ماده ۵۵ شهرداری ها و موضوعات کمیسیون با جدیت دنبال شود و بر اساس مطالعه و بررسی های دقیق و اولویت بندی تصمیمات جلسه در نشست بعدی کمیسیون جهت اعمال طرح شود.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.