تصویر
برگزاری جلسه کمیسیون هماهنگی بانک ها به میزبانی کمیته امداد
08 اسفند 1401 - 11:47
5
به شکرانه یکسال همدلی نهمین جلسه کمیسیون هماهنگی بانک های استان به میزبانی کمیته امداد البرز و با حضور معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری برگزار شد محمد محمدی فرد مدیرکل کمیته امداد با اشاره به اینکه در فضای همکاری و همدلی میان بانکهای استان و دستگاههای اجرایی تا کنون 85 درصد از تعهدات پرداخت تسهیلات محقق شده است گفت: برگزاری نهمین جلسه کمیسیون هماهنگی بانکها فرصت مقتنمی بود تا از مدیران شبکه بانکی در استان تجلیل به عمل آید .
ارسال توسط :
پ
پ

به شکرانه یکسال همدلی نهمین جلسه کمیسیون هماهنگی بانک های استان به میزبانی کمیته امداد البرز و با حضور معاونت هماهنگی امور استانداری برگزار شد
محمد محمدی فرد مدیرکل کمیته امداد با اشاره به اینکه در فضای همکاری و همدلی میان بانکهای استان و دستگاههای اجرایی تا کنون ۸۵ درصد از تعهدات پرداخت تسهیلات محقق شده است گفت: برگزاری نهمین جلسه کمیسیون هماهنگی بانکها فرصت مقتنمی بود تا از مدیران شبکه بانکی در استان تجلیل به عمل آید .
وی افزود : بانکهای عامل موفق استان علاوه بر حمایت از راه‌اندازی ، نسبت به پرداخت تسهیلات مختلف حمایتی در قالب وام‌های ضروری، حمایت از بنگاه‌های کوچک و متوسط اقدام می‌کنند.
مدیر کل کمیته امداد استان البرز در جلسه کمیسیون هماهنگی بانکها گزارشی از کمیته امداد استاد از عملکرد تبصره ۱۶ بانکهای عامل داد و افزود : در این جلسه علاوه بر از بانکهای عامل به بررسی مشکلات و مداقه در مسائل جاری بانک ها و تامین وجوه نقد شبکه بانکی استان در ایام پایانی سال جاری پرداخته شد .
وی باتوجه اجرای ۹هزار مورد تسهیلات اشتغال برای مددجویان و پنج دهک پایین درآمدی در البرز توسط این نهادافزود : مبلغ ۶۴۰ میلیارد تومان اعتبار و ۱۶ بانک عامل به استان تخصیص یافته است که از ابتدای سال تا کنون تعداد ۵۳۳۵ نفر تسهیلات به ارزش ۵۱۷ میلیارد تومان دریافت کرده اند .
محمدی فرد گفت: یکی از خدمات و برنامه های این نهاد، ایجاد اشتغال برای مددجویان تحت حمایت با ارائه تسهیلات است به گونه ای که در سال گذشته و در راستای اجرای طرح های اشتغال زایی با همکاری خوب همه دستگاهها و بخصوص بانکهای عامل توانستیم به اهدافی که مد نظر بود برسیم

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.