پ
پ

سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های از برگزاری دوره آموزشی ارتباط با ارباب رجوع و مشتری مداری برای مدیران بازارهای روز خبر داد.

حمید دانشی کهن از برگزاری دوره آموزشی ارتباط با ارباب رجوع و مشتری مداری برای مدیران بازارهای روز تحت پوشش سازمان خبر داد و اظهار کرد: این اقدام در راستای توانمند سازی و افزایش مهارت‌های ارتباطی پرسنل در بهبود ارائه خدمات به مشتریان بازارها انجام می‌شود.
به گفته وی دوره آموزشی ارتباط با ارباب رجوع برای پرسنل معاونت اجرایی سازمان مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی با حضور متخصصین حوزه ارتباطات حرفه ای برگزار می‌شود.
حمید دانشی کهن با اشاره به اهمیت ارتقاء سطح خدمات رسانی به شهروندان، عنوان کرد: این دوره تمرینی در بهبود اثر بخشی فردی با هدف بهبود روابط خواهد بود.
وی تکنیک‌های مدیریت استرس، خشم در ارائه خدمات و آشنایی با مشتری مداری نوین را یکی از مهمترین اهداف سازمان مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری کرج اعلام کرد و گفت: این سازمان در راستای بهبود وضعیت خدمات رسانی به شهروندان از هیچ تلاشی فروگذار نیست.
وی خاطرنشان کرد: شناسایی نقاط ضعف و قوت رفتار و توانایی مدیریت و ارتباط با تیپ‌های رفتاری دیگران و آشنایی با شیوه های ارتباطات موثر در فعالیت‌های سازمانی به ویژه در بخش خدمات عمومی از مهم ترین آیتم های فراگیری این دوره آموزشی است.

سرپرست سازمان مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری کرج تصریح کرد: این دوره‌های آموزشی به مدت ۲ روز و برای هریک از مدیران بازارهای روز به مدت ۵ ساعت برگزار می‌شود.

امتیازی که دیگران به این خبر داده اند!
     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاهتان فقط و فقط در رابطه با همین مطلب باشد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما بررسی نخواهد شد.
  • هدفتان از ارسال دیدگاه تبلیغ یا بک لینک نباشد. در غیر اینصورت دیدگاه حذف می شود.
  • به دیگران توهین و اهانت نکنید

تصویر