تصویر
برگزاری دوره آموزشی تبلیغی-ترویجی قرآن کریم با عنوان ” طلح منضود” در البرز
13 تیر 1402 - 15:42
2
دوره آموزشی تبلیغی، ترویجی قرآن کریم با عنوان طلح منضود در سالن گفتگوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، برگزار گردید.
ارسال توسط :
پ
پ


دوره آموزشی تبلیغی، ترویجی قرآن کریم با عنوان طلح منضود در سالن گفتگوی ا، برگزار گردید.

دوره آموزشی تبلیغی، ترویجی قرآن کریم با عنوان طلح منضود در سالن گفتگوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، برگزار گردید.
حجت الاسلام و المسلمین فرید رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، در ابتدای این دوره آموزشی، ضمن محکوم کردن اقدام اخیر یکی از هتاکان به قرآن کریم در کشور سوئد، نسبت به این عمل ابراز انزجار نمود.
حجت الاسلام فرید در ادامه اظهار داشت: این طرح با اهداف ایجاد فضای آشنایی با آموزشهای نوین قرآن کریم، رویکرد نوین هنری به آموزشهای قرآنی، گسترش فضای انس و دریافت در حوزه مفاهیم قرآن و عترت، آشنایی فعالان قرآنی با ساحت های جدید آموزش و انتقال مفاهیم قرآن و عترت، برای نخستین بار به صورت پایلوت در استان البرز و ۳ استان دیگر کشور برگزار شده و در آینده پس از جمع بندی نهایی در سایر استانهای کشور اجرا خواهد شد.
در ادامه عصاریان از مدیران معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به تشریح طرح فوق پرداخت که مورد استقبال حاضران قرار گرفت.
این دوره آموزشی در روز دوشنبه ۱۴۰۲/۰۴/۱۲ از ساعت ۹ صبح الی ۱۲ با حضور جمع زیادی از مدیران و مربیان موسسات قرآن و عترت در سالن گفتگوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، برگزار شد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.