تصویر
برگزاری دوره آموزشی ویژه عوامل اجرایی و مدیران مدارس آموزش از راه دور استان البرز
15 اسفند 1401 - 10:20
2
دوره آموزشی قوانین، مقررات و تخلفات اداری ویژه عوامل اجرایی و آموزشی مدارس آموزش از راه دور استان البرز روز یکشنبه در مرکز رفاهی قلم کرج با حضور مدیر آموزش مدارس از راه دور سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی وزارت آموزش و پرورش برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

دوره آموزشی قوانین، مقررات و تخلفات اداری ویژه عوامل اجرایی و آموزشی مدارس آموزش از راه دور استان البرز روز یکشنبه در مرکز رفاهی قلم با حضور مدیر آموزش مدارس از راه دور سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی وزارت آموزش و پرورش برگزار شد.

در این دوره آموزشی عیسی شکری نماینده شورای موسسان، حسن تقی لو رئیس هیات رسیدگی به تخلفات اداری، اصغر افشاررئیس اداره سنجش و ابراهیم اسدی رئیس اداره آموزش دوره اول و دوم متوسطه برای شرکت کنندگان مطالب مهم و لازم در خصوص رعایت قوانین ، ضوابط و شیوه نامه ها در امور مدارس راه دور بیان کردند.
رئیس اداره مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکتهای مردمی آموزش و پرورش استان البرز دراین دوره آموزشی گفت: دوره های آموزشی با رویکرد توانمند سازی و با هدف ارتقاء سطح کمی و کیفی فرآیند تعلیم و تربیت و توجه کامل مدیران مدارس به قوانین و ضوابط و همچنین چگونگی پیشگیری از تخلفات احتمالی برگزار می شود.
" امیر والی پور " اظهار کرد: ۳۱ مدرسه از راه دور در استان البرز به غیر از فعالیت دارد.
وی بیان کرد: دوره های آموزشی برگزار می شود تا چالش ها و آسیب ها ی مدارس از راه دور مطرح و با دقت نظر هر چه بیشتر برای رسیدن به اهداف تاسیس مدارس از راه دور تلاش ها و اقدامات لازم ادامه یابد.
وی یادآورشد: مدیران مدارس از راه دور با توجه به اهداف عالی قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر مسئولیت مهمی در مقابل دانش آموزان بازمانده از تحصیل دارند.
وی یادآورشد: مدارس آموزش از راه دور برای افراد بازمانده از تحصیل و شاغلینی که امکان ادامه تحصیل به شکل روزانه را ندارند طراحی و راه اندازی شده است تا این افراد ادامه تحصیل بدهند.
رئیس اداره مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکتهای مردمی آموزش و پرورش استان البرز ادامه داد: آموزش از راه دور به عنوان یکی از روش های آموزشی چند سالی است که به نظام تعلیم و تربیت کشور ما نیز راه یافته تا بازماندگان از تحصیل را تحت پوشش قرار دهد.
وی تصریح کرد: اساسا رسالت آموزش از راه دور به عنوان یک نظام مکمل است به عنوان یک فرصت دوم آموزشی برای بازماندگان از تحصیل است.

والی پور افزود: با توجه به اینکه ما در بین دانش آموزان باز مانده از تحصیل هم دانش آموز لازم التعلیم و هم بزرگسال داریم به این آموزش نیاز داریم لذا با نظارت و رعایت قوانین و ضوابط می توان زمینه خدمات آموزشی و تربیتی به این افراد را گسترش دهیم.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.