تصویر

تیتر مهمترین اخبار روز

تبریک امام جمعه شهرستان چهارباغ به مناسبت هفته دفاع مقدس کرج میزبان بزرگ ترین جشن هفته وحدت هماهنگی کامل برگزاری مسابقات ورزشی قهرمانِ محلات شهر کرج انجام شد از تندباد تا شب پرستاره روایت‌هایی از حماسه‌ و امید در رونمایی از کتب حوزه ادبیات پایداری استان البرز پیشگیری، آموزش و فناوری: سه‌گانه طلایی فرمانداری فردیس در مبارزه با تخلفات ساختمانی کارگاه تخصصی تربیت کنشگر سواد رسانه در استان البرز برگزار شد انسداد چاه های نظرآباد در اجرای طرح تعادل بخشی صورت گرفت راه اندازی تصفیه خانه پساب گام مهمی برای جایگزینی آب شرب در صنایع تامین ۲۰ میلیون مترمکعب آب سالم برای صنایع البرز پایان چشم انتظاری ۳۸ ساله/شناسایی پیکر شهید سلیم‌نژاد طرح های بزرگ عمرانی کرج از رکود خارج شدند وعده تکمیل متروی کرج در حال تحقق است تحقق ۸۰ درصدی تعهدات طرح توسعه آب البرز تردد در راههای روستایی طالقان به حالت عادی بازگشت مشارکت مردمی کلید حفظ میراث طبیعی طالقان

برگزاری دوره مربیگری امدادو کمک های اولیه کد۳ در استان البرز
16 مهر 1402 - 15:46
4
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان البرز، با بیان اینکه مربیان امداد و کمک های اولیه تربیت کنندگان نیروهای جمعیت هلال احمر هستند، گفت:مربیان هلال احمر مروجان آگاهی و پیشگیری از آسیب در سوانح و حوادث هستند.
ارسال توسط :
پ
پ

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان البرز، با بیان اینکه مربیان امداد و کمک های اولیه تربیت کنندگان نیروهای جمعیت هلال احمر هستند، گفت:مربیان هلال احمر مروجان آگاهی و پیشگیری از آسیب در سوانح و حوادث هستند.

ردر حاشیه افتتاحیه دوره تربیت مربی کمک های اولیه کد ۳ اظهار کرد: این دوره به مدت ۵ روز در خانه هلال شاهد (شهر) با حضور اساتید بین المللی هلال احمر ایران ،استاد مزیدآبادی و استاد غروی برگزار می‌شود.
خلفی، هدف از برگزاری این دوره را ارتقا سطح آگاهی و تربیت نیروهای انسانی متخصص و متعهد و با دانش و اطلاعات روز عنوان کرد و گفت: افراد شرکت کننده در دوره تربیت مربی با کسب اطلاعات و تجربه می‌توانند آموزش های لازم را به اقشار مختلف جامعه انتقال داده و در کاهش آسیب‌های ناشی از مخاطرات نقش آفرینی کنند.
وی، اظهار داشت: این دوره نقطه عطفی در راستای اعتلاء اهداف و وظایف جمعیت در گسترش آموزش های عمومی و همگانی و ارتقاء تاب آوری جامعه در مقابله با حوادث است و این افراد می‌توانند با کسب آگاهی و بروز نگه داشتن اطلاعات خود امدادگرانی ماهر و توانمند را پرورش دهند.
این مسئول هلال احمر استان با بیان اینکه ۵۷ نفر از اعضای جمعیت استان متقاضی این دوره بودند، گفت: از این تعداد ۳۲ نفر موفق به کسب حد نصاب نمره قبولی در آزمون اولیه شده اند و به مدت ۵ روز در محل خانه هلال شاهد(مهرشهر) آموزش های لازم را فرا می‌گیرند و پس از قبولی در آزمون نهایی موفق به اخذ گواهینامه مربیگری کمک های اولیه کد ۳ خواهند شد.
وی، خاطر نشان کرد: در این دوره ۴۴ ساعته، موضوعات تئوری و عملی درباره روش تدریس ارزشیابی اثربخشی دوره‌های آموزشی،نحوه تدریس فوریت های پزشکی از جمله خفگی، سکته مغزی، قلبی، آنژین صدری، دیابت،شوک و.
.
.
، نحوه تدریس آشنایی با اندام ها و دستگاه‌های مختلف بدن،نحوه تدریس روش مواجه با مصدوم،تروما و انواع آن، آتل بندی، پانسمان و بانداژ، حمل مصدوم، آسیب های استخوانی، سوختگی‌ها، احیای بزرگسالان، کودکان و نوزادان، فرد غرق شده،فارماکولوژی و تجهیزات آمبولانس و .
.
.
آموزش داده می‌شود.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.