تصویر
برگزاری دوره مربیگری عملی آمادگی جسمانی درجه۳ ویژه بانوان در دانشگاه آزاد اسلامی کرج
11 بهمن 1400 - 17:14
6
دوره مربیگری عملی آمادگی جسمانی درجه۳ ویژه بانوان در سالن ورزشی خواهران دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

دوره مربیگری عملی آمادگی جسمانی درجه۳ ویژه بانوان در سالن خواهران دانشگاه آزاد اسلامی واحد برگزار شد.

افتتاحیه این دوره با حضور حجت الاسلام دکتر ابراهیم اکبری معاون و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج، دکتر علیرضا رحمتی رئیس هیئت ورزش های همگانی استان البرز در محل سالن ورزشی خواهران واحد کرج آغاز گردید.
دکتر اکبری در افتتاحیه این دوره با بیان اینکه همواره در دین مبین اسلام به ورزش سفارش گردیده؛ سخنانی در خصوص تاثیرات مثبت ورزش در همه ابعاد زندگی و برشمردن خصوصیت و اخلاقیات پهلوانی پرداخت.
معاون فرهنگی دانشجویی واحد کرج گفت: با توجه به پتانسیل بالا و ظرفیتهای مناسب دانشگاه تا کنون دوره های مختلفی از مربیگری و داوری در رشته های مختلف با همکاری فدراسیون ها و هیئت های ورزشی در سطح این واحد دانشگاهی در جهت کمک به ایجاد اشتغال حین یا بعد از تحصیل دانشجویان برگزار گردیده و دوره های جدید نیز در حال بررسی و ایجاد هماهنگی های لازم جهت برگزاری می باشد.
دکتر علیرضا رحمتی نیز با بیان اینکه مربیان، سفیران سلامت در جامعه هستند، باید با بخشهای مرتبط با امر ورزش در جهت دست یافتن به جامعه ای سالم، ورزشکار و با نشاط همکاری نمایند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.