تصویر
برگزاری دوره های توانمند سازی، استفاده از ظرفیت های بالقوه آموزش دهندگان به منظور بهبود عملکرد آموزشی را در بردارد
25 مرداد 1402 - 13:21
3
عسگرپور معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان البرز از برگزاری کارگاه توانمند سازی آموزش دهندگان نهضت سوادآموزی با حضور اساتید برجسته دانشگاه فرهنگیان و با محوریت روش و فنون تدریس خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

عسگرپور معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان البرز از برگزاری کارگاه توانمند سازی آموزش دهندگان نهضت سوادآموزی با حضور اساتید برجسته دانشگاه ان و با محوریت روش و فنون تدریس خبر داد.

عسگرپور گفت: دوره های توانمند سازی به صورت دوره ای و فصلی با موضوعات مختلف در طول سال توسط معاونت سوادآموزی و ادارات برای آموزش دهندگان اجرا می گردد که در فصل تابستان با همکاری دانشگاه فرهنگیان و بهره گیری از اساتید مجرب، دوره های روش و فنون تدریس، روانشناسی آموزش بزرگسالان و سنجش و ارزشیابی پیشرفت تحصیلی برنامه ریزی گردیده است.
وی هدف از برگزاری دوره روش و فنون تدریس را استفاده از ظرفیت های بالقوه آموزش دهندگان به منظور بهبود عملکرد آموزشی، تقویت احساس اعتماد به نفس دانست و افزود: دوره روش و فنون تدریس به منظور ارتقا تسلط آموزش دهندگان به محتوا درسی و دریافت تجربیات صاحب نظران تعلیم و تربیت و همچنین مهارت بکارگیری فنون مختلف تدریس ، برنامه ریزی و اجرا گردید.
معاون سوادآموزی آموزش و پرورش البرز تصریح کرد: دوره روش و فنون تدریس منجر به بهره گیری مطلوب آموزش دهندگان از الگو های تدریس و همچنین انتخاب ابزار مناسب و مهارت بکارگیری از آن ابزار برای انتقال صحیح و درست مفاهیم می گردد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.