تصویر
برگزاری دومین جلسه ستاد اربعین شهرستان چهارباغ
19 تیر 1402 - 9:34
1
دومین جلسه ستاد اربعین شهرستان چهارباغ با حضور حجت الاسلام و المسلمین محمدی امام جمعه محترمم، معاون فرماندار،بخشداران و مدیران دستگاه های اجرایی در محل فرمانداری چهارباغ برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ


دومین جلسه ستاد اربعین شهرستان با حضور حجت الاسلام و المسلمین محمدی امام جمعه محترمم، معاون فرماندار،بخشداران و مدیران دستگاه های اجرایی در محل فرمانداری چهارباغ برگزار شد.

در این جلسه فرماندار چهارباغ با قدردانی و تشکر از همه مدیران ادارات به ویژه امام جمعه شهرستان در برپایی جشن عید غدیر، گفت: در شهرستان چهارباغ خوشبختانه میان مردم و مسئولان رفاه و همدلی وجود دارد که باعث پیشرفت و توسعه شهر شده است.
وی افزود: الحمدالله امام جمعه محترم در همه موضوعات درایت و همراهی خوبی با مجموعه شهری دارند که باید این همراهی را ارج نهاد.

فرماندار چهارباغ با توجه به در پیش بودن محرم و در ادامه آن، مراسم اربعین حسینی خواستار پیگیری سهمیه شهرستان از ستاد اربعین استان و جمع آوری کمک های مردمی در این زمینه شد.
جعفری با توصیه در زمینه برپایی موکب ها با کمک های مردمی عنوان کرد: کمک های ادارات و شهرداری باید به وسیله ستاد شهرستان جمع آوری و اقدامات لازم انجام شود.
این مسئول در انتها به مشارکت نهادهای اجرایی در خدمت رسانی به زائرین اربعین حسینی تاکید کرد

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.