تصویر
برگزاری دومین جلسه هماهنگی بزرگداشت ایام الله ۹دی و سالروز شهادت سردار دلها
07 دی 1401 - 10:22
2
دومین جلسه هماهنگی بزرگداشت ایام الله ۹دی و سالروز شهادت سردار دلها به ریاست مهندس نوری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان و باحضور اعضا برگزار گردید.
ارسال توسط :
پ
پ

دومین جلسه هماهنگی بزرگداشت ایام الله ۹دی و سالروز شهادت سردار دلها به ریاست مهندس نوری معاون سیاسی، امنیتی و فرمانداری شهرستان و باحضور اعضا برگزار گردید.

در این جلسه مهندس نوری با اشاره بر فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در ۱۲ آبان سال جاری اظهار داشت: ایشان بر لزوم عدم تکرار کوتاهی های گذشته و جبران آنها تاکید داشته اند که ما خادمان مردم باید به این مهم توجه ویژه نماییم.
وی افزود: از جمله دیگر تاکیدات مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، تولید محتوای حقیقی و صحیح پیش از فریب مردم توسط محتوای دروغین و انحرافی دشمن می باشد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری همچنین تحول در حوزه اطلاع رسانی و تولیدمحتوا را بسیار حائز اهمیت برشمرده و یکی از راه های مقابله با دشمن را ایجاد شبکه اطلاع رسانی منسجم و قوی عنوان داشت که در شهرستان نظرآباد نیز در حال راه اندازی است.
این مسئول در خاتمه ضمن قدردانی از زحمات ادارات، آنها را بر برگزاری و اجرای هرچه شایسته تر برنامه ۹و۱۳دی مکلف نموده و همچنین بر ضرورت تولید محتوای مناسب از این دو برنامه تاکید نمود.
شایان ذکر است برنامه شاخص ۹ دی روزجمعه ساعت ۱۰صبح در مصلی شهرستان و برنامه شاخص بزرگداشت سالروزشهادت سردار دلها روز ۱۳ دی ساعت ۹:۳۰در سالن فلق برگزار خواهدشد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.