تصویر
برگزاری دومین جلسه کمیته حراست و استعلامات ستاد انتخابات استان البرز
05 مهر 1402 - 9:53
2
دومین جلسه کمیته حراست و استعلامات ستاد انتخابات استان البرز به ریاست غلامی مشاور استاندار و مدیر کل حراست استانداری البرز در فرمانداری شهرستان کرج برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

دومین جلسه کمیته حراست و استعلامات ستاد انتخابات استان البرز به ریاست غلامی مشاور استاندار و مدیر کل حراست استانداری البرز در فرمانداری شهرستان برگزار شد.

غلامی با تبریک ورود به ماه مبارک ربیع الاول و آغاز ولایت امام عصر(عج) و و تشکر از مجموعه حراست به جهت بیداری و حضور دائمی در ایام مختلف، خواستار رعایت دستور العملهای حراستی و صیانتی شد.
وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص رعایت چهار اصل(سلامت، امنیت، رقابت و مشارک) جهت برگزاری انتخاباتی پر شور و حداکثری، همکاران را به تلاش جهت صیانت و نظارت هر چه بیشتر نسبت به کید و حیله دشمنان تاکید کرد.
رئیس کمیته حراست و استعلامات ستاد انتخابات استان البرز رعایت دستور العملهای حراستی در خصوص استعلامات افراد و عوامل اجرایی جهت صیانت و مراقبت حداکثری، آموزش های لازم مراقبتی، استفاده از نیروهای متعهد در امور اجرایی انتخابات و پیشگیری از ورود جریان های نفوذ با انجام استعلام های مهم و ضروری توسط غلامی مورد تاکید قرار گرفت.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.