تصویر
برگزاری دومین دوره مسابقات قوی ترین مردان شهرستان طالقان
16 بهمن 1401 - 10:03
3
با همکاری شورای اسلامی شهر و شهرداری با اداره ورزش و جوانان ، هیات بدنسازی شهرستان طالقان دومین دوره مسابقات قویترین مردان شهرستان طالقان به مناسبت میلاد با سعادت امام علی (ع) ، روز پدر و دهه فجر با حضور قوی ترین مردان شهرستان طالقان در سالن ورزشی آیت الله طالقانی برگزار شد .
ارسال توسط :
پ
پ

با همکاری شورای اسلامی شهر و شهرداری با اداره ورزش و جوانان ، هیات بدنسازی دومین دوره مسابقات قویترین مردان شهرستان طالقان به مناسبت میلاد با سعادت امام علی (ع) ، روز پدر و دهه فجر با حضور قوی ترین مردان شهرستان طالقان در سالن آیت الله طالقانی برگزار شد .

این رقابت ها با حضور دکتر لطفی شهردار ، آقای عباسی ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان، اعضاء شورای اسلامی شهر ، مسئولین هیأت‌های ورزشی ، پیشکسوتان ورزشی و جمعی از اهالی طالقان برگزار گردید و نفرات برگزیده و منتخب معرفی و هدایایی به رسم یاد بود به آنان اهدا شد.
در پایان این رقابتها از شهردار و اعضای شورای شهر در خصوص حمایت و پشتیبانی همه جانبه و همکاری جهت برگزاری این مسابقه و تشکر به عمل آمد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.