پ
پ

دومین همایش سراسری مدیران دفاتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی کشور با حضور سرپرست معاونت اجرایی ریاست جمهوری، رئیس مرکز ارتباطات ریاست جمهوری و مدیران کل مرتبط نهاد، رئیس مرکز مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی وزارت کشور و همچنین مدیران استانها در مرکز ارتباطات نهاد ریاست جمهوری برگزار شد.

در این همایش نیم روزه رئیس مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری ضمن تاکید بر رویکرد و راهبرد مردمی بودن دولت اظهار داشت: برنامه ساماندهی فرایند رسیدگی به درخواست های مردمی و اصلاح رویه ها و مراحل اقدامی در سامانه الکترونیکی «سامد» از جمله نکات مهمی است که باید به جد در دستور کار قرار گیرد.
حجت الاسلام و المسلمین صالحی همچنین ضمن استماع پیشنهادات و انتقادات مدیران دفاتر استان ها افزود: تقویت منابع انسانی مراکز سامد جزو مهمترین درخواست ها مطرح شده است که به این موضوع رسیدگی خواهد شده و پیشنهادات اصلاحی و کاربردی مدیران دفاتر استانها در ساماندهی و ارتقای سامانه سامد مورد توجه قرار می گیرد.
رئیس مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری با قول مساعد در حضور معاون اجرایی رئیس جمهور در خصوص ارتقاء کیفی مراکز سامد استانداری ها خاطر نشان کرد: بر اساس نظرسنجی و در خواست های مطرح شده از سوی مدیران دفاتر ستادی استانها از جمله سختی کار کارکنان سامد و ارتباطات مردمی، تبدیل وضع کارمندان سامد، ارتقاء سامانه سامد به توانمندی نظارتی، رصد و ارزیابی، اصلاح چارت و پست های سازمانی را از اهم برنامه های کوتاه مدت نهاد در این زمینه عنوان کرد.
معاون اجرایی رئیس جمهور نیز در این همایش با تاکید بر اینکه دولت مردمی به دولت پاک دستان شهرت دارد، یادآور شد: ارتباط و پاسخگویی رحیمانه به مردم، تحلیل و پیگیری کلیه درخواستها، حفظ سرمایه مردمی، تعامل با مردم، پاسخگویی به مردم، یکجا نشین نبودن مدیران و کارکنان این سیستم از اهم نکاتی است که فلسفه وجودی این نهاد مردمی را تفسیر می کند.
منصوری بر طراحی ساختارها، فرایندها و سیستمی شدن فرآیند ارتباطات مردمی در سطح استان ها تاکید کرد و گفت: بسیاری از انتقادهای مردمی، انتقاد از فرایندها و بوروکراسی های مرسوم اداری است که باید برای آن تدابیر لازم اتخاذ شود.
وی در پایان سخنان خود ضمن از زحمات تمامی همکاران بازرسی و ارتباطات مردمی استانها، با توجه به حجم گسترده زحمات در حوزه ی سامد، افزود: امیدواریم با حمایت ویزه استانداری ها از دفاتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی بویژه مراکز سامد، شاهد ارتقاء سطح کیفی خدمت رسانی به مردم فهیم ایران باشیم.

امتیازی که دیگران به این خبر داده اند!
     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاهتان فقط و فقط در رابطه با همین مطلب باشد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما بررسی نخواهد شد.
  • هدفتان از ارسال دیدگاه تبلیغ یا بک لینک نباشد. در غیر اینصورت دیدگاه حذف می شود.
  • به دیگران توهین و اهانت نکنید

تصویر