تصویر
برگزاری رالی تور گردشگری کرج به ارمنستان
13 تیر 1403 - 11:06
3

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان البرز از برگزاری رالی تور گردشگری خانوادگی بین المللی کمپر و کاروانینگ از روز یازدهم تا هجدهم تیرماه در مسیر کرج – قز..

ارسال توسط :
پ
پ


مدیرکل میراث‌، گردشگری و صنایع‌دستی استان البرز از برگزاری رالی تور گردشگری خانوادگی بین المللی کمپر و کاروانینگ از روز یازدهم تا هجدهم تیرماه در مسیر – قزوین – زنجان – تبریز – جلفا – نوردوز و بالعکس خبر داد.
اظهار کرد: رالی تور گردشگری خانوادگی بین المللی کمپر و کاروانینگ با همکاری اداره کل میراث‌فرهنگی، هیات موتور سواری و اتومبیلرانی استان البرز و حوزه اتومبیلرانی و وسائل نقلیه گردشگری کانون جهانگردی و اتومبیلرانی استان البرز از ۱۱ تا ۱۸ تیر برگزار می‌شود.به گفته مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز این رالی تور گردشگری با مشارکت سی دستگاه خودروی کمپر و کاروانینگ و هفتاد و چهار شرکت کننده برای حضور در جشن آب ارمنستان اجرایی خواهد شد.او افزود: از جمله اهداف برگزاری این رالی می‌توان به تسهیل و توسعه گردشگری و مذاکره با شرکت‌کنندگان ارمنستانی و سایر کشورهای منطقه شرکت کننده در مراسم برای سفر به ایران به ویژه البرز و افزایش نرخ گردشگری ورودی اشاره کرد. نسخه قابل چاپ

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.