تصویر
برگزاری رایگان کلاس‌های NFT برای مجموعه‌داران البرز
27 دی 1401 - 16:42
0
سرپرست اداره کل ميراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز با اشاره به برگزاری انتخابات اعضای انجمن جدید مجموعه داران البرز گفت: این انجمن در حال حاضر با 40 عضو از فعالان این عرصه شروع به فعالیت کرده و نسبت به اقداماتی چون برگزاری کلاس‌های رایگان ان اف تی برای اعضا اقدام کرده است.
ارسال توسط :
پ
پ

سرپرست اداره کل میراث‌، گردشگری و صنایع‌دستی البرز با اشاره به برگزاری انتخابات اعضای انجمن جدید مجموعه داران البرز گفت: این انجمن در حال حاضر با ۴۰ عضو از فعالان این عرصه شروع به فعالیت کرده و نسبت به اقداماتی چون برگزاری کلاس‌های رایگان ان اف تی برای اعضا اقدام کرده است.

یحیی دارایی اظهار کرد: یکی از اهداف تشکیل این انجمن شناسایی و به ثبت رسیدن مجموعه‌داران سراسر استان البرز در رشته‌های مختلف، افزایش اطلاعات آن‌ها با آموزش‌های مختلف از جمله دیجیتالی کردن آثار هنری برای حفاظت دارایی‌های فیزیکی و برگزاری نمایشگاه‌های مجازی و چاپ و انتشارات مقالات پژوهشی است.
سرپرست اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز با اشاره به اینکه این انجمن دارای کمیته‌های مختلف تمبر، اسکناس، سکه، کبریت، فسیل شناسی، مردم‌شناسی و .
.
.
است، ادامه داد: افراد علاقه‌مند که مجموعه‌هایی دارند، می‌توانند با مراجعه به دفتر انجمن در فلکه اول گوهردشت موزه تمبر یکتا نام خود را ثبت کنند و پس از بررسی مجموعه آن‌ها درصورتی که قابلیت ثبت داشته‌ باشند، برای دریافت گواهی مجموعه‌داری به اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز معرفی می‌شوند.
سرپرست میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز برگزاری کلاس‌های NFT برای مجموعه‌داران و همچنین عرضه آثار آن‌ها در این بازار را از نقاط قوت انجمن مجموعه‌داران عنوان کرد و گفت: این آموزش‌ها به صورت رایگان در مجموعه موزه تمبر یکتا برگزار می‌شود و مجموعه‌داران می‌توانند آثار خود را زیر نظر کارشناسان در موزه به صورت آثار دیجیتالی به فروش برسانند.
او با اشاره به وجود تعداد زیادی مجموعه دار در گفت: امیدواریم با اقدامات خوبی که توسط انجمن مجموعه داران البرز انجام می‌شود مجموعه‌داران به انجمن البرز بپیوندند.
دارایی افزود: به گفته سید حسین موسوی یکتا رئیس انجمن مجموعه‌دارن البرز و مدیر موزه تمبر یکتا قرار است برای اولین بار در ایران در حوزه فرهنگی، مالکیت معنوی این آثار ماندگار و تاریخی را در قالب مجموعه‌ای با ارزش در دنیای دیجیتال به ثبت رسانده و با مردم عزیز کشورمان به اشتراک بگذاریم.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.