تصویر
برگزاری سلسله کارگاه های آموزشی زندگی آفتابی در فرهنگسراهای فردیس
03 بهمن 1401 - 15:27
2
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری فردیس از برگزاری سلسله کارگاه های آموزشی زندگی آفتابی در فرهنگسراهای شهر خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

رئیس سازمان ، و شهرداری از برگزاری سلسله کارگاه های آموزشی زندگی آفتابی در فرهنگسراهای شهر خبر داد.

علی اصغر سلیمانی با اشاره به برگزاری کلاس‌های مشاوره در زمینه‌های فرزند پروری، خانواده سالم و مدیریت خانواده، مهارتهای ارتباطی زوجین و حقوق شهروندی در فرهنگسراهای شهرداری برگزار شده است، اظهار کرد: این اقدام در راستای ارائه خدمات بهتر به شهروندان و با هدف ارتقا سطح آگاهی جامعه، تحکیم بنیان خانواده و بررسی آسیب های فرهنگی و اجتماعی انجام شده است.
وی در ادامه افزود: این سازمان در نظر دارد با برخورداری از فضای آموزشی مناسب و بهره گیری از توان علمی اساتید برجسته مشاوره، نقشی موثر در ارتقاء سطح آگاهی خانواده ها ایفا کند.
رئیس سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی تصریح کرد: این جلسات جهت استفاده رایگان شهروندان از اول بهمن ماه، بعدازظهرهای روزهای زوج در فرهنگسراهای شهر آغاز به کار نموده و با استقبال شهروندان مواجه شد.
وی خاطرنشان کرد: علاقه مندان به شرکت در این کلاسها می توانند به نشانی‌های درج شده مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر و پیش ثبت نام با شماره ۰۲۶۳۶۵۰۴۰۰۰ تماس گیرند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.