تصویر
برگزاری ششمین جشنواره «ترنم فتح» ویژه یگان‌های موزیک نیروهای مسلح البرز
07 شهریور 1402 - 17:14
4
رئیس شعبه سازمان هنری و امور سینمایی دفاع مقدس البرز از برگزاری ششمین جشنواره «ترنم فتح» ویژه یگان‌های موزیک نیروهای مسلح البرز در نیمه دم شهریور ماه خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

رئیس شعبه سازمان هنری و امور سینمایی دفاع مقدس البرز از برگزاری ششمین جشنواره «ترنم فتح» ویژه یگان‌های موزیک نیروهای مسلح البرز در نیمه دم شهریور ماه خبر داد.

به گزارش سبیدار نیوز پویا پارسا در حاشیه دومین جلسه شورای برگزاری جشنواره ترنم فتح البرز اظهار کرد: در مرحله استانی یگان های رزم نواز قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۳ آجا ، سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز ، لشکر ۱۰ عملیاتی سیدالشهداء ، فرماندهی انتظامی استان البرز و مرکز آموزشی شهید مدرس نزسا در فضایی سرشار از صمیمیت و همدلی با هم به رقابت خواهند پرداخت و با رای هیت محترم داوران یگان موزیک منتخب به مرحله منطقه ای و کشوری راه خواهند یافت.
رئیس شعبه سازمان هنری و امور سینمایی دفاع مقدس البرز تاکید کرد: مراسم اختتامیه جشنواره‌های استانی ترنم فتح با همکاری نیروهای مسلح استان البرز و اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس البرز و سازمان‌های و هنری استان برگزار خواهد شد.
پارسا همچنین در ادامه اهداف برگزاری این جشنواره‌ها را برشمرد و افزود: باز آفرینی حماسه‌های دوران هشت سال دفاع مقدس، افزایش روحیه ایثار و مقاومت در بین جوانان، ایجاد طراوت، شادی و نشاط در جامعه و ارتقاء کیفی توسعه هنری نیروهای مسلح در حوزه آهن و موسیقی حماسی است از اهداف برگزاری این دست از جشنواره ها می باشد.

وی در پایان دسته‌جات موزیک نظامی را نماد روحیه حماسی نظم و انضباط در نیروهای مسلح دانست و گفت: در این رویداد تلاش شده که با اشعار و آهنگ‌های حماسی توانایی موجود در گروه‌های موزیک ارتقاء یابد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.