برگزاری ششمین جلسه شورای خیرین وتوسعه وقف دانشگاه
  • خرداد ۲۴, ۱۴۰۲ ساعت: 14:43
  • شناسه : 564633
    5
    ششمین جلسه شورای خیرین و توسعه وقف دانشگاه در سال جاری با حضور آقای دکتر حسین کلانتری خلیل آباد دبیر هیات امنا و رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و اعضای شورای توسعه وقف دانشگاه در محل اتاق شورا حوزه ریاست تشکیل گردید.
    ارسال توسط :
    پ
    پ


    ششمین جلسه شورای خیرین و توسعه وقف دانشگاه در سال جاری با حضور آقای دکتر حسین کلانتری خلیل آباد دبیر هیات امنا و رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و اعضای شورای توسعه وقف دانشگاه در محل اتاق شورا حوزه ریاست تشکیل گردید.

    دبیر هیات امنا و رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز در این جلسه ضمن ابراز رضایت و خرسندی از اقدامات انجام گرفته و حضور مستمر اعضا شورا در جلسات و تشکیل کمیته های تخصصی و ارائه گرارش عملکرد از اقدامات انجام شده گفت : توسعه فعالیت های دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز در همه زمینه ها نیازمند وجود معتمدین و خیرین دلسوزی است که در جهت تعالی دانشگاه و رضایت الهی بدون هیچ چشم داشتی به شکل جهادی تلاش می کنند.
    کلانتری در ادامه گفت : با تشکیل کمیته های تخصصی در حوزه های مختلف می توان مسائل و مشکلات موجود را شناسایی نمود و در جلسات شورا در خصوص حل آن تصمیم گیری نمود که این مهم موجب پیشرفت سریعتر و تسهیل در انجام امور جاری ودر دست اقدام می گردد.
    در ادامه جلسه، اعضای شورا در خصوص روند تکمیل پروژه های عمرانی در دست انجام و اعضای کمیته های تخصصی بحث و تبادل نظر نمودند و مقرر گردید کمیته های تخصصی در شش گروه مجزا که شامل کمیته های ؛ عمران و نوسازی ،فضای سبزو منظر ، توسعه وقف ، سرمایه گذاری ، و دانشجویی و کمیته آموزشی و مهارتی می باشد تشکیل شوند و پس از ابلاغ حکم توسط ریاست محترم دانشگاه فعالیت هر کمیته به صورت تخصصی دنبال شود.
    دکتر عزیز سلطانی رییس شبکه آزمایشگاهی و کارگاهی در خصوص روند تکمیل زیر ساخت های شبکه آزمایشگاهی گزارش ارائه نمود و گفت : با حمایت و همکاری شورا ی خیرین توسعه وقف دانشگاه در مجموعه شبکه آزمایشگاهی پیشرفت بسیار خوبی داشته ایم .
    اجرای عملیات سکو بندی ، بهسازی و سامان بخشی تاسیسات سرمایشی و گرمایشی و فضا سازی ها در شبکه آزمایشگاهی و کارگاهی باقی مانده است که انشالله با انجام این امور توسط کمیته عمران و نوسازی شاهد افتتاح شبکه آزمایشگاهی و کارگاهی در دانشگاه باشیم.

    امتیازی که دیگران به این خبر داده اند!
         

    از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    تصویر